مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان مورانو هیبریدی 2016 بی سروصدا عرضه شد!

نیسان مورانو یکی از شاسی بلندهای زیبای ژاپنی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. اخیرا نیسان مدل 2016 هیبریدی این خودرو را به بازار آمریکا معرفی کرده که قرار است فقط 600 دستگاه از آن فروخته شود. مدتی قبل اطلاعات مربوط به عرضه این خودرو توسط سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا بدست آمده بود و حالا خبر محدود بودن فروش آن، ورود مورانو هیبریدی را کاملا تائید می‌کند.

2016-Nissan-Murano-hybrid-8

مدل هیبریدی این خودرو 4 تا 5 مایل در هرگالن کمتر سوخت مصرف می‌کند و قیمت آن در حدود سه هزار دلار از مدل معمولی بیشتر است. نیسان مورانو در دومدل SL و پلاتینیوم خود به پیشرانه هیبریدی مجهز شده که قیمت تعیین شده برای آنها به ترتیب 40 هزار و 43 هزار دلار است. این خودروی هیبریدی ژاپنی به یک پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر سوپرشارژردار و یک موتور الکتریکی مجهز شده که روی هم حداکثر 250 اسب بخار خروجی تولید می‌کنند. این قدرت از طریق یک جعبه دنده از نوع CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. مصرف سوخت مدل هیبریدی با دوچرخ متحرک در جلو، 28 مایل در هرگالن (11.9 کیلومتر در هرلیتر) برای رانندگی در شهر و 30 مایل در هرگالن (13.1 کیلومتر در هرلیتر) برای رانندگی در جاده اعلام شده است.

2016-Nissan-Murano-hybrid-7

بدنیست که بدانید در مدل هیبریدی به دلیل استفاده از موتور الکتریکی، وزن خودرو در حدود 80 کیلوگرم نسبت به مدل معمولی بیشتر شده است. تفاوت ظاهری خاصی بین مدل هیبریدی و معمولی مورانو جدید دیده نمی‌شود و نیسان فقط از یک نشان کوچک هیبریدی در بدنه، نشانگر انرژی در مجموعه پشت‌آمپر و حالت رانندگی eco (سازگار با محیط زیست) برای این نسخه استفاده کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا