Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

10 مشتری به تسلا معرفی کنید و یک خودروی رایگان هدیه بگیرید!

آیا دوست دارید یک دستگاه تسلا مدل X داشته باشید؟! حال اگر این آرزوی شما رایگان برآورده شود چه؟! حتما تعجب می‌کنید.

landscape-1438205919-model-x

ایلان ماسک، با اجرای یک طرح هرمی مانند در کمپانی تسلا، در نظر دارد تا با معرفی ده مشتری از سوی یکی از خریداران جدید و یا قدیمی، یک دستگاه تسلا X به طور رایگان هدیه دهد.

به گزارش Mashable ایلان ماسک اجرای طراح را این گونه مطرح می‌کند:

هر مشتری جدیدی که به کمپانی تسلا معرفی می‌شود، پس از خرید یک دستگاه تسلا S، از سوی کاربر معرفی شده کدی دریافت کرده و به ما ارائه می‌دهد. او با ارائه این کد می‌تواند برای خرید بعدی، هزار دلار تخفیف بگیرد! علاوه بر این موضوع، هرگاه فرد جدید این خرید را انجام دهد، به میزان هزار دلار نیز به حساب فرد معرفی کننده واریز می‌شود!

اگر فرد معرفی کننده از مشتریان قبلی تسلا بوده باشد، با معرفی 5 خریدار جدید، می‌تواند برای خرید نسخه ویژه تسلا X تا 20 هزار دلار از سوی کمپانی تخفیف بگیرد؛ اما اگر شما برای اولین بار یک دستگاه تسلا خریده باشید و پس از آن ده نفر نیز از سوی شما اقدام به خرید یک مدل تسلا کرده باشند، آنگاه این کمپانی برای جبران لطف شما، یک دستگاه Tesal Model X را به طور رایگان به شما هدیه می‌دهد!

همچنین ماسک می‌گوید: هر مشتری جدیدی که محصول مورد نظر خود را از طریق شبکه اختصاصی و مستقیم فروش تسلا خریداری کند، حدود 2 هزار دلار سود می‌کند! این طرح جالب کمپانی تسلا، از تاریخ 31 اکتبر سال جاری میلادی اجرا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.