Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

به طور رسمی تایید شد: بازگشت مجریان پیشین تاپ‌گیر با آمازون

بعد از ماه‌‌ها که بازار حدس و گمانه‌زنی درمورد مجریان پیشین تاپ‌گیر داغ بود، سرنوشت جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می مشخص شد. اکنون دیگر باید منتظر برنامه‌های آنان در شبکه استریم آمازون موسوم به آمازون پرایم باشیم.

برخلاف دفعه‌های پیش، این‌بار این خبر کاملا رسمی است و دیگر با شایعه‌ای روبرو نیستیم. ظاهرا قضیه دعوای کلارکسون که تاپ‌گیر را برای این مجری‌ها به پایان رساند، تبدیل به نقطه مثبتی برای شروعی قدرتمند‌تر شده است.

درست در زمانی که بیش‌تر رسانه‌ها گمان می‌کردند که باید شاهد برنامه House of car در شبکه آمریکایی نتفلیکس باشیم، اما این سه به سراغ یک کمپانی بزرگ آمریکایی دیگر رفته‌اند تا برنامه جدیدشان را بسازند. فعلا می‌توانیم این برنامه را House of car بنامیم که قرار است در سال میلادی بعد شاهد آن باشیم.

top-gear-crew-ri_653

آن طور که انتظار می‌رفت شاهد پست‌های این سه مجری در فضای مجازی هستیم. برخی از آن‌ها به نقل از گاردین در ادامه آمده است:

کلارکسون:

من احساس می‌کنم که از یک هواپیمای دوباله کوچک پیاده شده‌ و سوار فضاپیما شده‌ام.

می می‌افزاید:

ما به عضوی از نسل تلویزیون‌های هوشمند تبدیل شده‌ایم. جالب است؛ نه؟

و همون می‌گوید:

آمازون؟ آهان. من یک بار رفتم اونجا؛ از یه مورچه نیش خوردم.

شبکه استریم آمازون پرایم هم‌اکنون میزبان تاپ‌گیر نیز هست و البته از سال بعد تماشاگران باید این برنامه را با کریس ایوانز و شاید جنسون باتن مشاهده کنند. به هرحال مشاهده رقابت این سه با برنامه پیشین‌شان جذاب و دیدنی خواهد بود. البته تاپ‌گیر به نسبت راه بسیار دشوارتری پیش‌رو دارد. قطعا مهم‌ترین دلیل موفقیت تاپ‌گیر، مجریان شوخ‌طبع آن بود که نکات ماشینی را در حین شوخی‌هایشان به بیننده می‌آموختند و همین طرز بیانشان باعث شده بود نزدیک به ۳۵۰ میلیون‌ نفر را جلوی تلویزیون بنشانند. طی سال‌های اخیر برنامه‌های بسیاری در زمینه ماشین تولید شدند اما هیچ کدام به چند قدمی تاپ‌گیر هم نرسیدند. علت آن هم بیش‌تر یک چیز نبود: مجریان نه چندان دلچسب‌شان!

به هرحال آمازون سرمایه گذاری بسیار زیادی بر روی این برنامه جدید کرده است و قطعا بسیاری به خاطر همین برنامه به آمازون پرایم خواهند پیوست و سود زیادی روانه حساب بانکی این کمپانی خواهند کرد.

منبع: roadandtrack

2 دیدگاه
  1. متین نصیری می گوید

    سلام …
    ممنون از مهدی عزیز بابت مقاله خوبش … اما مهدی جان در مورد اون بند قراردادی که بی بی سی کلارکسون رو تا چند سال از کارکردن تو هر شبکه ای منع میکنه چیزی نگفتی؟ چون اگه قراره کار کنه باید چند سال صبر کنه …

    1. مهدی مهدیخانی می گوید

      نه خب مسئله اینه که آمازون پرایم یه شبکه استریم ویدئویی هستش و میتونه توش کار کنه. شبکه تلویزیونی نیستش که با اون بند مشکل داشته باشه.
      برای همینم قبلا حدس میزدن بره نتفلیکس که بازم یه شبکه استریمه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.