Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

لامبورگینی قصد دارد از یک خودروی بسیار منحصر به‌فرد و جدید رونمایی کند

lamborghini-veneno-roadster-official-ri_653

بنا به گزارشات، لامبورگینی در حال آماده سازی یک خودروی بسیار منحصر به‌فرد و جدید است که ظاهرا قرار بر این شده تا برای تعداد محدودی از کلکسیونرها ساخته شود و در نمایشگاه Pebble Beach از آن رونمایی خواهد کرد.

جزئیات این خودرو اما هنوز ناشناخته است، یک منبع که نخواسته نامش فاش گردد در گفتگو با Motor Trend اعلام داشته که خودروی مورد اشاره به احتمال زیاد در تعداد محدود ۲۰ عدد ساخته خواهد شد ولی احتمال این نیز وجود دارد تا بنا به استثنا تا ۱۰ عدد دیگر از آن نیز تولید شود. این مدل مرموز دنباله روی سری ماشین‌های Reventon و Veneno لامبورگینی خواهد بود که تصویر این مدل‌ها را در عکس بالا می‌توانید مشاهده کنید.

در بخش خودروهای کوپه و تبدیل شونده، مدل Veneno یکی از شاهکارهاست. این محصول مجهز به موتور 6.5 لیتری است و شکل کلی آن شبیه به مدل Aventador بوده که البته دارای قدرت ۷۵۵ اسب بخاری است و سیستم حرکتی چهار چرخ متحرک دارد. چندین سال از زمانی که لامبورگینی ۱۳ نمونه از خودروی مورد بحث را فروخته، می‌گذرد و قیمت هر کدام بیش از ۴ میلیون دلار بود و حالا هم گفته شده که مدل جدید این غول خودروسازی قرار است برای همان مشتریان تولید شود.

جدیدترین گزارش احتمال می‌دهد که لامبورگینی قصد دارد تا مدلی بین دو خودروی Reventon و Veneno را ارایه کند و حدس زده می‌شود که قیمت آن هم حدود ۲ میلیون دلار باشد. همچنین انتظار می‌رود مدل جدید یاد شده بر پایه Aventador ساخته شود که خروجی نهایی قدرت آن تا ۸۰۰ اسب بخار است. خودروی جدید لامبورگینی احتمالا وزن مشابهی با مدل پایه خواهد داشت و به‌نظر می‌رسد که بدنه و شکل آن متمایز و جدید باشد.

البته انتظار نمی‌رود که در نمایشگاه Pebble Beach شاهد رونمایی عمومی لامبورگینی از خودروی مذکور باشیم، چراکه گفته شده این اتفاق در اصل در نمایشگاه فرانکفورت صورت خواهد پذیرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.