مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

فروش ویژه محصول لوکس رنو؛ تالیسمان

در هفته‌های گذشته، نگین خودرو به عنوان نماینده عرضه کننده محصولات رنو فرانسه در ایران اقدام به رونمایی از محصول لوکس رنو در کشورمان نمود. تالیسمان برای رقابت با فولکس واگن پاسات، فورد موندئو، شورولت مالیبو و مزدا 6 به بازارهای جهانی عرضه شد اما رقبای این خودرو در کشورمان تویوتا کمری، هوندا آکورد، هیوندایی سوناتا LF و کیا اپتیما خواهند بود.

قیمت رنو تالیسمان به‌طور رسمی در کشورمان اعلام نشده است و مسئولان نگین‌خودرو وعده داده‌اند به زودی قیمت این خودرو اعلام خواهد شد. اما با توجه به قیمت 27000 یورویی این محصول زیبای رنو در فرانسه احتمالا این خودرو در حدود  180 میلیون تومان قیمت‌گذاری خواهد شد. به همین بهانه شرایط فروش جدید محصولات رنو را برای شما آماده کرده‌ایم. نگین خودرو در طرح فروش خود مدل‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ رنو را با شرایط اقساطی و فروش نقدی و موعد تحویل ۳۰ الی ۱۲۰ روز عرضه خواهد کرد. قیمت فلوئنس در این لیست ۱۲۸.۵ میلیون تومان، کولئوس ۱۵۸ میلیون تومان، داستر ۱۱۵ میلیون تومان، اسکالا موتور ۲۰۰۰ سی‌سی  ۱۱۶ میلیون و سفران با موتور ۲۵۰۰ سی‌سی ۱۸۹ میلیون تومان اعلام شده است. علاقه‌مندان به این محصولات می‌توانند به سایت نگین خودرو مراجعه نمایند.

01

برای نمایش شرایط فروش با ابعاد بزرگ بر روی تصاویر کلیک کنید.

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا