مکمل بنزین
گوناگونخبر

افتتاح اولین شعبه BM Cars بهمن موتور در جنوب کشور توسط هلدینگ محمدی

ظهر امروز 23 خرداد 1403 طی مراسمی با حضور مدیران گروه بهمن تنها نمایندگی BM Cars در جنوب کشور توسط هلدینگ محمدی در شهر شیراز افتتاح شد. نمایندگی BM Cars در شهر شیراز در حوزه فروش و خدمات پس از فروش فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند از تمامی خودروهای وارداتی BM Cars در شوروم این نمایندگی قابل بازدید کنند. هلدینگ محمدی که یک مجموعه مالتی برند در جنوب کشور محسوب می‌شود، حالا محصولات BM Cars را هم به مجموعه بزرگ خودروهای خود اضافه کرده است. این هلدینگ در حال حاضر نمایندگی فعال کرمان موتور، هیوندای و گروه بهمن را دارد.

با افتتاح این نمایندگی ازاین‌پس مشتریان خودروهای وارداتی BM Cars در جنوب کشور می‌توانند با حضور در شوروم نمایندگی هلدینگ محمدی این خودروها را از نزدیک ببینند. موضوع مهم اینکه هلدینگ محمدی امکان آزمایش رانندگی با محصولات وارداتی BM Cars را هم فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند پیش از خرید رانندگی با محصولات این برند را تجربه کنند. در همین حال، شوروم و مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی BM Cars هلدینگ محمدی با آخرین استانداردهای بی ام کارز و گروه بهمن تطبیق پیدا کرده است تا برای خرید و خدمات این خودروها سطح قابل قبولی از سرویس را به مشتریان ارائه دهد.

گروه بهمن با برند BM Cars در حال توسعه سبد محصولات خود است و هم‌زمان توسعه شبکه نمایندگی‌های خود را هم پیش می‌برد. قرار است به‌زودی نمایندگی‌های بیشتری از این برند را در نقاط مختلف کشور ببینیم. هرچند BM Cars در حال حاضر خودروهایی مثل بستیون T77 هونگچی H5 را به‌صورت وارداتی به ایران آورده اما ازآنجایی‌که صنعت خودروی دنیا حرکتی جدی به سمت خودروهای الکتریکی دارد، BM CARS نیز قصد تمرکز روی این قبیل خودروها را دارد. در اولین گام، برند وارداتی گروه بهمن سدان الکتریکی هونگچی E-QM5 را به ایران آورد و قرار است به‌زودی خودروهای هیبریدی مثل بی‌وای‌دی سانگ پلاس و هاوال H6 را هم با پیشرانه‌های هیبریدی به سبد محصولات خود اضافه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا