مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبررپورتاژ

افتتاح پانزدهمین نمایندگی خودروسازی ايليا توسط شهرک اتومبیل گودرزی در کرج

پانزدهمین نمایندگی صنایع خودروسازی ایلیا در سطح کشور، امروز با حضور مديران عامل اين شركت و شهرک اتومبيل گودرزی در شهر کرج افتتاح شد.

نمایندگی کد ۱۰۶ صنایع خودروسازی ایلیا با مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی در استان البرز در حالی آغاز به كار كرد كه به گفته مديران شركت صنايع خودروسازی ايليا، اين شركت در سال ١٤٠٣ برنامه های گسترده ای در راستای توسعه شبكه نمايندگان و خدمات پس از فروش دارند.

در اين نمايندگی محصولاتی همچون شاسی بلند دایون Y7 و كراس اوور جديد VGV U75 Plus محصول جديد خودروسازی ايليا به نمايش درآمده اند.
مدیران ارشد ایلیا در این مراسم به این مورد اشاره کردند که محصول جدید VGV U75 Plus به زودی با نام جدید و برند ایلیا روی خط تولید این خودروسازی خواهد رفت و در حال گذراندن مراحل نهایی تست است.

نمایندگی ۱۰۶ گودرزی خودروسازی ایلیا به مناسبت افتتاح این مجموعه به مدت ١٠ روز شرایط فروش و تحویل فوری برای تعداد محدودی از شاسی بلند دایون y7 در نظر گرفته است. مشتریان برای اطلاع از قیمت این محصول می توانند به صورت حضوری به اين نمايندگی واقع در استان البرز بلوار داريوش پلاک ١٤٢ مراجعه كنند و یا با شماره ۰۲۱۳۷۸۶۱ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا