مکمل بنزین
گوناگونخبر

افتتاح نمایندگی ماموت خودرو توسط خسروانی کد 2109

خسروانی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فروش خودرو در ایران محسوب می‌شود و از سابقه‌ای طولانی در حوزه فروش خودرو برخوردار است. حال این مجموعه اقدام به افتتاح نمایندگی ماموت خودرو را با کد 2109 در آجودانیه کرده است تا گام جدیدی در گسترش سبد برندهای خود برداشته باشد.

نمایندگی ماموت خودرو کد 2109 اتو خسروانی به خودروهای وارداتی ماموت از گروه فولکس‌واگن اختصاص دارد و خریداران میتوانند در این نمایندگی با خودروهایی مثل مدل‌های جتا ملاقات کنند. در این نمایندگی امکان خرید خودروهای صفرکیلومتر غیر چینی وجود خواهد داشت.

نمایندگی ۲۱۰۹ ماموت خودرو خسروانی در آجودانیه تهران همچنین با برگزاری تست درایو برای مشتریان خود، امکان تجربه رانندگی با جتا VS5 و جتا VS7 را فراهم کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این نمایندگی خودروها را از نزدیک بازدید کردن و در برنامه‌های تست درایو آتی این محصولات نیز شرکت کنند. علاوه بر این در صورتی قصد خرید یکی از محصولات جتا را دارید با مراجعه به وبسایت خسروانی به نشانی khosravani.com می‌توانید نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید.

در این نمایندگی همچنین امکان خرید فولکس‌واگن ID.4 هم با خدمات ویژه‌ای مثل گارانتی طلایی تعویض یک‌ساله خودرو در صورت بروز مشکل در موتور یا گیربکس، خدمات تعمیرگاهی ویژه و ارسال رایگان خودرو به سراسر ایران وجود خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا