مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیات کرایسلر فراخوان داد؛ مشکل موتوری در ناباوری!

فیات کرایسلر 409866 دستگاه از تولیدات خود در سراسر جهان را که شامل؛ Jeep Renegade ،Jeep Cherokee و … می‌شوند، فراخوان کرد. این فراخوان شامل مدل‌های تولیدی فیات کرایسلر از سال 2014 تا 2015 می‌شود. در جریان این فراخوان 323361 دستگاه از محصولات فیات کرایسلر در ایالات متحده امریکا؛ 35511 دستگاه در کانادا؛ 7067 دستگاه در مکزیک و 43927 دستگاه در سایر مناطق جهان حضور دارند.

jeep-renegade

به گفته مسئولان این خودروساز؛ حل مشکل محصولات فراخوانده شده شامل گارانتی بوده و مشکلات برق خودرو، موجب دیرتر روشن شدن موتور می‌شود. فیات کرایسلر تاکید کرده است که تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وقوع حادثه و صدمات جانی ؛ به دلیل مشکل موجود در محصولات این کمپانی، وجود نداشته است.

jeep-renegade

فیات کرایسلر وجود چنین مشکلی را در میان انبوهی از محصولات تولیدی خود باور نداشته و آن را به زیان کمپانی می‌داند. اگر این مشکل بر روی سایر خودروها نیز  وجود داشته باشد؛ صاحبان آنها باید به نمایندگی‌های فیات کرایلسر مراجعه کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

 فیات کرایسلر برای رفع این مشکل، موتور و تنظیمات آن را آپدیت و سیم‌کشی‌های مربوطه را دوباره بازرسی و در صورت نیاز تعویض می‌کند. فیات کرایسلر که از 23 سپتامبر 2014 فرایند تولید محصولات خود را تغییر داده؛ اعلام کرده است که مشکلات موجود، رابطه‌ای با تغییر فرایند تولید محصولات در کمپانی فیات کرایسلر ندارد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا