مکمل بنزین
گوناگون

کسب درآمد بالا با ثبت نام در تپسی 

تاکسی‌های اینترنتی در یک دهه گذشته توانستند فرهنگ استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل شهری را عوض کنند. احترام به کاربران و مهیا کردن شرایط ایمن برای سفر از دستاوردهای تاکسی‌های اینترنتی مانند تپسی است. علاوه بر این نکته، حضور در تپسی به عنوان راننده و ثبت نام در این اپلیکیشن، می‌تواند تضمینی برای کسب درآمد ماهیانه باشد.

در این مطلب قرار است نحوه ثبت نام غیرحضوری راننده تپسی را توضیح داده و مروری بر مزایای عضویت در ناوگان تپسی داشته باشیم. با ما همراه باشید:

مزیت ثبت نام به عنوان سفیر در تپسی

اولین و مهمترین مزیت فعالیت در تپسی به عنوان راننده، درآمد ماهیانه و ساعت کار منعطف است. سفیران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، با فعال کردن اپلیکیشن تپسی در هر منطقه‌ای،  فعالیت کنند.

در  تپسی دیگر دردسرهای ساعت کاری منظم را ندارد. البته بدیهی است مدت زمان فعالیت بیشتر مساوی با درآمد بالاتر برای سفیران تپسی است.

اما تنها درآمد روزانه و ماهیانه مزیت حضور در ناوگان تپسی نیست. این شرکت برای رانندگان خود طرح های تشویقی جذابی  در نظر می گیرد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

·   طرح درآمد ساعتی تضمینی

تپسی با طرح هایی نظیر طرح تضمین درآمد ثابت، درآمد سفیران خود را تضمین می کند. یعنی به ازای هر ساعت آنلاین شدن در اپلیکیشن سفیران، بدون در نظر گرفتن اینکه چه تعداد سفر انجام شده است، عددی ثابت را برای سفیران در نظر گرفته و در صورت کسب درآمد کمتر، مابه التفاوت آن تحت عنوان پاداش به اعتبار تپسی آنها اضافه می گرد.

  مشخصات درز کرده نسل بعدی سوزوکی Swift!

تپسی از زمان آغاز فعالیت تا به امروز سعی داشته تا شرایط را برای سفیران خود بهبود بخشد. یکی از طرح‌های پرطرفدار تپسی، کمیسیون صفر درصد است!

این طرح به صورت دوره‌ای در شهرهای مختلف به اجرا درآمده و مورد استقبال رانندگان قرار گرفته است.

·   تپسی گاراژ و یک دنیا تخفیف

فعالیت روزانه با خودرو برای رانندگان هزینه دارد. از تعمیرات دوره‌ای تا تعویض قطعات ماشین. به همین خاطر تپسی برای کاهش هزینه‌های رانندگان از طریق تپسی گاراژ یا طرح‌ها دوره‌ای، لوازم تعویضی ماشین مانند لنت، روغن و … را با تخفیف در اختیار رانندگان قرار می‌دهد.

چطور در اپلیکیشن تپسی ثبت نام کنم؟

ثبت نام رانندگان در اپلیکیشن تپسی بسیار ساده است. تنها کافی است اپلیکیشن تپسی را از سایت این مجموعه یا دیگر درگاه‌های دریافت اپلیکیشن مانند کافه بازار، گوگل‌پلی، سیبچه و … دانلود کرده و مراحل ثبت نام را کامل کنید.

1.   ورود شماره موبایل و دریافت کد

پس از دریافت و نصب اپلیکیشن تپسی، شماره موبایل خود را وارد می‌کنید. پس از ثبت شماره موبایل، تپسی یک کد برای شما ارسال می‌کند.

با وارد کردن این کد مراحل ثبت نام آغاز می‌شود.

2.   ثبت اطلاعات شخصی

گام بعدی در ثبت نام رانندگان در اپلیکیشن تپسی، وارد کردن اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر، محل سکونت و کد پستی است.

3.   اطلاعات خودرو

در این مرحله باید اطلاعات خودرو را در سامانه تپسی وارد کنید. برای فعالیت در تپسی لازم است کارت خودرو، گواهینامه و بیمه نامه داشته باشید.

4.   پذیرش شرایط و قوانین تپسی

بعد از وارد کردن و تایید اطلاعات خودرو، به عنوان سفیر باید قوانین و مقررات تپسی را بپذیرید. در این صفحه شرحی از همه آنچه به عنوان راننده باید در ارتباط با تپسی بدانید، تنظیم شده است.

  طرفداران هوندا آکورد بخوانند؛ آکورد 40 ساله شد!

این قوانین شامل وظایف سفیر در برابر تپسی و تپسی در برابر سفیر است.

5.   تایید هویت و امضا

مرحله پایانی در ثبت نام رانندگان در اپلیکیشن تپسی، احراز هویت است. در این گام با بارگذاری عکس کاربر و امضا مراحل ثبت نام به پایان می‌رسد.

فعال سازی حساب راننده تپسی

پس از پایان موفق مراحل ثبت نام، حساب کاربری شما فعال می‌شود و از آن پس می‌توانید به عنوان سفیر در ناوگان حمل‌ونقل تپسی مشغول به کار شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا