مکمل بنزین
گوناگونخبر

نیسان نسخه تک کابین را به وانت‌های Titan و Titan XD اضافه می‌کند

کمپانی نیسان در حال حاضر نسخه‌های دوکابین وانت بارهای Titan و Titan XD را در خط تولید خود دارد. اخیرا این شرکت ژاپنی تصمیم گرفته نسخه تک کابین این دو محصول را هم عرضه کند. همانند مدل‌های فعلی، این نسخه جدید هم تفاوت‌هایی از لحاظ فنی با یکدیگر دارند. مدل تایتان XD با دو پیشرانه یکی 5 لیتری 8 سیلندر دیزلی مجهز به توربوشارژر و با قدرت 315 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن برمتر و دیگری 5.6 لیتری 8 سیلندر بنزینی با قدرت 390 اسب بخار و گشتاور 534 نیوتن برمتری عرضه می‌شود.

2017-nissan-titan-single-cab

همچنین مدل معمولی یعنی تایتان، فعلا با یک پیشرانه، آنهم از نوع بنزینی 5.6 لیتری 8 سیلندر، تولید می‌شود و قرار است به‌زودی به یک پیشرانه جدید 6 سیلندری هم مجهز شود. در مدل‌های تک کابین به‌لطف کاهش وزن بدست آمده نسبت به مدل‌های دوکابین، فضای بار بیشتر و قدرت و سرعت کمی بالاتری برای آنها به ارمغان آمده است. در نسخه XD با موتور دیزلی، توانایی بکسل 5700 کیلوگرم و حمل بار تا 1016 کیلوگرم بدست آمده و این درحالیست که همین مدل با پیشرانه بنزینی، قدرت بکسل خود را تا حدودی از دست داده اما حمل بار در آن تا 1319 کیلوگرم تقویت شده است.

2017-nissan-titan-single-cab-(18)

این اعداد و ارقام در مدل معمولی تایتان به 875 کیلوگرم قابلیت حمل بار و 4413 کیلوگرم قابلیت بکسل کردن کاهش می‌یابد. در بخش انتقال قدرت هم باید اشاره کرد که برای مدل دیزلی از جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده و این درحالیست که نسخه بنزینی از یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک بهره برده است. برای هر دو نسخه تایتان معمولی و XD می‌توان سیستم انتقال قدرت  4×2 و 4×4 را انتخاب کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا