مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

ورود محصول جدید Nio Onvo L60 به مرحله تولید + تصاویری از کابین

محصول Nio Onvo L60 که قرار بود به صورت انبوه تولید شود بالاخره به صورت رسمی تولید شد. کمپانی نیز علاوه بر این خبر اعلام کرد که تصاویر رسمی از فضای داخلی این خودرو را منتشر کرده است. تحویل آن از انتهای سال جاری انجام خواهد شد.

این محصول به عنوان یک شاسی بلند متوسط تمام برقی شناخته می‌شود که از دو حالت شارژ سریع و آهسته برخوردار است. گفته شده که Nio Onvo L60 می‌تواند رقیب جدی تسلا مدل Y باشد. قیمت اولیه آن از 219,900 یوآن آغاز می‌شود.

این محصول مانند تسلا مدل ۳ و مدل Y از کابینی مینیمال برخوردار است و دکمه‌های فیزیکی زیادی نیز در این بخش به چشم نمی‌خورند. کنسول مرکزی از یک نمایشگر 17.3 اینچی 3K و یک نمایشگر کوچک (احتمالا سرعت‌سنج) در بخش بالایی فرمان برخوردار است.

علاوه بر آنها یک نمایشگر ۱۳ اینچی HUD نیز روبروی راننده کار شده است که از سیستم SkyOS و قابلیت‌هایی مانند Nintendo Switch پشتیبانی می‌کند. این محصول به صندلی‌های راحت و صندلی‌های عقب مجهز به نمایشگر کنترل سرگرمی ۸ اینچی مجهز شده و از 16 میلیون رنگ برای سیستم نورپردازی محیطی استفاده شد. سیستم صوتی ۱۰۰۰ واتی که Onvo Sound نام دارد به همراه دالبی اتموس 7.1.4 کارایی کابین را بهبود می‌بخشند.

این مطلب را نیز بخوانید: گران‌قیمت ولی منحصر به‌فرد، مدل Nio ET9 به زودی رونمایی می‌شود

این خودرو همان زبان طراحی شاسی بلندهای برقی را در پیش گرفته و دستگیره درب‌ها نیز پنهان شده‌اند. اسپویلر دم اردکی و ابعاد 4828/1930/1616 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2950 از دیگر ویژگی‌های خودرو هستند.

پلتفرم 900 ولتی به همراه باتری 60.6 کیلووات ساعتی به بهبود عملکرد خودرو و تامین نیرو کمک می‌کنند. نسخه تک موتوره با موتور 240 کیلووات با بردی تا 555 کیلومتر ساخته شده، نسخه چهار چرخ متحرک نیز تا 525 کیلومتر برد تولید می‌کند.

از ویژگی‌های خوب این محصول می‌‌توانیم به دستیار راننده NOA، رادار تصویر چهار بعدی، هفت دوربین 8 مگاپیکسل و چهار دوربین برای دید اطراف، دوازده رادار اولتراسونیک و… اشاره کنیم.

ویژگی‌ها و قیمت Nio Onvo L60 دقیقا مشابه تسلا مدل Y است، این مدل اکنون به عنوان رقیب اصلی آن شناخته شده و در حال حاضر با فروش 36299 دستگاه، به خودروی پرفروش بازار تبدیل شد. باید ببینیم که این امر برای Nio Onvo L60 نیز رخ می‌دهد یا خیر! برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا