مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

چری احتمالا در نمایشگاه خودرو چنگدو از فالوین T11 رونمایی کند

بر اساس اطلاعاتی که رسانه‌های چینی منتشر کرده‌اند، این احتمال وجود دارد که شاسی‌بلند چری فالوین T11 در نمایشگاه خودروی چنگدو که در اواخر این ماه برگزار می‌شود، رونمایی شود. به این ترتیب، طراحی کلی این مدل نهایی شده و ابعاد آن مشخص شده است.

چری فالوین T11 یک شاسی‌بلند پرچمدار است و به زودی توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد. اولین بار در سال 2023 بود که چری از کانسپت T11 رونمایی کرد. گفته شده که ابعاد این مدل 5190 در 1995 در 1800 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز 3100 میلی‌متر خواهد بود. این مدل یکی از بزرگترین شاسی‌بلندهای چری است که تاکنون تولید شده و در اصل محصول فالوین، زیر برند چری، خواهد بود. این زیر برند اکنون محصولات پلاگین هیبریدی را به بازار عرضه می‌کند.

این مطلب را نیز بخوانید: چری فالوین T10 به بازار عرضه می‌شود!

چری فالوین T11 با پلتفرم E0X ساخته شده و از سیستم پلاگین هیبریدی سوپر هیبرید C-DM چری استفاده می‌کند. این محصول با یک موتور 1.5 لیتری و یک پیشرانه الکتریکی به بازار می‌آید. حداکثر قدرت خودرو 154 اسب بخار و حداکثر گشتاور نیز 220 نیوتن متر است. بنا بر ادعای چری، این خودرو با یک موتور الکتریکی ۲۰۰ کیلووات همراه می‌شود و سیستم تمام چرخ متحرک نیز روی رانندگی بهتر اثرگذار خواهد بود.

مصرف سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر برابر با 5.9 لیتر است و میزان شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز ۵.۹ ثانیه برآورد می‌شود. نسخه تمام الکتریک می‌تواند بردی بیش از ۲۰۰ کیلومتر داشته باشد، برد کلی هم تا 1400 کیلومتر خواهد بود. سیستم تعلیق مولتی لینک عقب و سیستم تعلیق دوگانه در جلو حس اطمینان را در رانندگی القا می‌کنند.

در تصاویری که تاکنون از این خودرو منتشر شده است مشخص شد که چری از همان دستگیره‌های معمولی برای درب‌ها استفاده کرده علی رغم اینکه در کانسپت آن از دستگیره‌های مخفی بهره برده بود. بنابراین باور این امر که از همان طراحی معمولی در این پرچمدار استفاده شده، برای طرفداران چری فالوین واقعا دشوار است.

با ورود به کابین، با امکاناتی نظیر سقف پانوراما دوگانه، شش نمایشگر، صندلی‌های ردیف دوم قابل تنظیم، سیستم رانندگی شهری NOP و… روبرو هستیم. در آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا