مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

چری Shuxiangjia (eQ7) تمام الکتریکی 2025 به بازار می‌آید

اخیرا شاسی‌بلند جدید چری که به چری Shuxiangjia (eQ7) تمام الکتریکی 2025 نیز شناخته می‌شود، وارد بازار شده و قرار است در دو تریم Ziyou Edition و Changyou Edition در دسترس افراد قرار بگیرد. این نسخه‌ها با قیمت 159,900 یوآن (22,400 دلار) و 164,900 یوآن (23,100 دلار) وارد بازار خواهند شد.

چری Shuxiangjia (eQ7) تمام الکتریکی 2025 یک شاسی‌بلند سایز متوسط است که در ابعاد 4675/1910/1660 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2830 میلی‌متر ساخته شد. وزن خالص آن 1769 کیلوگرم برآورد می‌شود.

قدرت 208 اسب بخاری خودرو از یک موتور برقی در محور عقب تولید می‌شود. حداکثر گشتاور نیز 285 نیوتن متر برآورد می‌شود. باتری 67.12 کیلووات ساعت لیتیوم آهن فسفات CLTC می‌تواند 512 کیلومتر برد تولید کند.

این مطلب را نیز بخوانید: چری احتمالا در نمایشگاه خودرو چنگدو از فالوین T11 رونمایی کند

شتاب 0-50 کیلومتر بر ساعت آن در ۴ ثانیه اتفاق می‌افتد، در هر ۱۰۰ کیلومتر نیز ۱۴.۸ کیلووات ساعت قدرت مصرف می‌کند. علاوه بر آن، سیستم هوشمند مدیریت گرمای باتری و مدیریت شارژ نیز در این خودرو به کار رفته که روی عملکرد آن تاثیرگذار هستند. تنها سی دقیقه زمان لازم است تا باتری از ۳۰ درصد تا ۸۰ درصد شارژ شود. البته شارژ آهسته نیز ۸ ساعت زمان می‌برد.

هیچ تغییر جدیدی در ظاهر این مدل جدید به وجود نیامده است، همان جلوپنجره بسته، لوگوی چری در وسط، دستگیره درب معمولی و چراغ‌های عقب سرتاسری به چشم می‌خورند.

کابین نیز تغییر خاصی به خود ندیده است، یک نمایشگر 12.3 اینچی فول ال‌سی‌دی ابزار، یک نمایشگر 12.3 اینچی مرکزی، فرمان سه پره دی‌کات با روکش چرمی حضور دارند. نسخه Ziyou به نمایشگر فشار تایرها، سنسور پارک در عقب، کروز کنترل، صندلی‌ راننده برقی قابل تنظیم مجهز به سیستم تهویه، گرمایشی و سیستم تشخیص صدا مجهز شده است.

نسخه Changyou با ایربگ‌های جانبی، هشدار برخورد در جلو، هشدار خروج از خط، تشخیص علامت‌های رانندگی، دستیار تغییر خطوط، دستیار ماندن در خطوط و ترمز اضطراری خودکار عرضه می‌شود. علاوه بر این موارد، ویژگی‌هایی نظیر سنسور پارک جلو، صندوق برقی، هشت اسپیکر در این مدل حضور یافته‌اند.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا