مکمل بنزین
گوناگونخبر

گل سر سبد چری را ببینید؛ تیگو 7 آمد!

تصاویری که می‌بینید مربوط به آخرین دست آورد کمپانی چری؛ شاسی‌بلند تیگو 7 است. قرار است که این خودرو تا 12 سپتامبر در چین عرضه شود. تیگو 7 را باید گل سر سبد محصولات کمپانی چری نامید؛ زیرا که برای اولین بار چری از زبان طراحی جدید خود برای تولید و ساخت آن استفاده کرده و بسیار زیباست!

chery-tiggo-x7-1-660x452

طراحی بدنه چری تیگو 7 به طور کلی زیبا بوده و استفاده از نوارهای کرومی در اطراف پنجره‌های آن بسیار زیرکانه است. قوس چرخ‌ها بسیار خوب طراحی شده، ولی متاسفانه ریل‌های قرار گرفته بر روی سقف تیگو 7 بسیار کوچک بوده و بیشتر جنبه تزئینی دارند.

chery-tiggo-x7-2-660x378

فضای داخلی چری تیگو 7 همانند طراحی خارجی آن بسیار خوب بوده و در آن از رنگ‌های نارنجی، سیاه و سفید استفاده شده است. مواد به کار گرفته شده در  داشبورد با کیفیت بوده و راننده می‌تواند از یک صفحه نمایش لمسی بزرگ و امکانات دیگر تیگو 7 استفاده کرده و لذت ببرد!

chery-tiggo-x7-3-660x428

chery-tiggo-x7-4-660x487

سیستم سرگرمی چری Clouddrive نام دارد که با اتصال به یک سرور اختصاصی، می‌تواند موسیقی، عکس، فیلم و … را ذخیره کند! فرمان تیگو 7 بسیار جالب طراحی شده و از بین آن بر روی صفحه کیلومتر شمار، یک صفحه نمایش کوچک دیده می‌شود که اطلاعات خودرو را بر روی خواهید دید.

chery-tiggo-x7-7-660x410

در نمای پشتی از خطوط تیز استفاده شده و هیچ نقص و ایرادی دیده نمی‌شود! اما آیا روبروی تیگو 7 نیز یک طراحی خاص و ویژه دارد؟ قطعا همین طور است! تصاویر گویای همه چیز بوده و ریز بینی طراحان چری در طراحی جلو پنجره‌ای و اتصال آن به زیر چراغ‌ها را می‌بینیم!

chery-tiggo-x7-9-660x546

چری تیگو 7 قرار است با دو موتور عرضه شود. یکی از این پیشرانه‌ها 1.5 لیتری توربو و دیگری 2 لیتری است. هر دو موتور برای انتقال قدرت خود به چرخ‌ها، از یک گیربکس دستی و یا اتوماتیک شش سرعته استفاده خواهند کرد.

chery-tiggo-x7-8-660x532

چری در تلاش است که دل جوانان را به دست بیاورد و ظاهرا تیگو 7 اولین قدم محکم این کمپانی در این مسیر است؛ زیرا که شاسی‌بلندهای چینی روز به روز محبوب‌تر شده و استقبال خوبی از آنها می‌شود.

به گروه چری تیگو 7 ملحق شوید

Telegram-Group-TIGOU7

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. واقعا خاک تو سر خودرو ساز های داخلی
    ببین چین چی درست میکنه این دزدا چی درست میکنن
    جالب این جاست که با کمال پر رویی میان میگن ماشین چینی بی کیفیته
    انگار ماشین های اشغالشون کیفیت تویوتا داره

  2. دوست عزیز کاملا بانظرشماموافق هستم یک عده دوزد مملکت راصاحب شدن

  3. ۱۲۰ تومن میشه نیسان جوک صفر یا تیوولی صفر خرید. چرا باید تیگو ۷ بکسی بخره؟!
    نیسان جوک ژاپنی را ول کنن برن این و بخرن؟!
    قیمت گذاریهاشونم مسخره است. اقساط هم بدن فروششون پاییین خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا