مکمل بنزین
گوناگونخبر

لامبورگینی آوانتادور منصوری در چین آتش گرفت!

lamboo-burns-china-1-1-660x542

اخیرا شاهد تصادف بسیاری از لامبورگینی‌ها در چین بوده‌ایم و سیل این اتفاقات بد برای لامبورگینی، با آتش گرفتن یک آوانتادور منصوری کامپتیشن ادامه یافت. پیشرانه این خودور که در حال پرسه زدن در خیابان‌های هانگزو بود، به طور ناگهانی آتش گرفت. عکس اول دقیقا پس از توقف خودرو و اقدام به فرار سرنشینان گرفته شده است.

lamboo-burns-china-2-1

صاحب این خودرو با ظاهری آرام در این عکس قابل مشاهده است. منصوری کامپتیشن یک بسته تیونیگ بدنه است که تعداد زیادی باله و اسپویلر به ظاهر خودرو و می‌افزاید و در نتیجه باعث افزایش وزن خودرو نیز می‌شود. پیشرانه این خودرو معمولا دستخوش تغییر نمی‌شود اما از آنجا که مالکان خودرو‌های بسیار گران‌قیمت در چین، پیشرانه و سیستم تعلیق خودروهای خود را در مغازه‌های بسیار سطح پایین تیونیگ می‌کنند، هرگز نخواهیم دانست که پیشرانه این آوانتادور تیونیگ شده است یا خیر.

lamboo-burns-china-2-1مقدار بسیار زیادی دود سفید از این خودرو منتشر شد اما هیچ شعله‌ای از آتش مشاهده نشده است. همچنین نشت مایعات فراوان در زیر خودرو که شامل نشت از شلنگ رادیاتور نیز بوه، مشاهده شده است.

جاده‌های داخل و خارج از شهر هانگزو برای سوپر اسپرت‌ها بسیار خطرناک بوده و ما شاهد تصادفات بسیاری از آنها در این جاده ها بوده‌ایم که از آن جمله می‌توان از مک‌لارن 570s، فراری F12، مک‌لارن P1، مازراتی GT، فراری 458، لامبورگینی گالاردو و استون مارتین رپید نام برد.

lamboo-burns-china-5-1

این مامور پلیس پس از رسیدن به این واقعه و راه رفتن در اطراف خودرو به مدت طولانی، سرانجام با پیدا کردن یک کپسول آتش‌نشانی اقدام به خاموش کردن آتش نمود اما انتشار دود خودرو در آن زمان به پایان رسیده بود.

lamboo-burns-china-6-1

پس از او ماموران آتش نشانی به محل وقوع حادثه رسیدند که عملا کاری برای انجام نداشتند. از آنجا که هیچ صدمه‌ای به بدنه این خودرو وارد نشده است خیلی زود و پس از بررسی‌های دقیق و گرانقیمت از پیشرانه آن، باید شاهد ورود مجدد آن به خیابان‌ها باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا