مکمل بنزین
گوناگونخبر

سوپر اسپورت مورد علاقه خود را تست کنید!

همه ما عاشق سوپر اسپورت‌ها هستیم و وقتی که یک نمونه از آنها را در خیابان ببینیم؛ به آنها نگاه کرده و آرزو می‌کنیم که ای کاش حداقل برای یک بار هم که شده سوار بر آنها شویم و لذت رانندگی با یک سوپراسپرت را تجربه کنیم.

Supercars

این آرزویی است که یک شرکت بریتانیایی از آن با خبر بوده و همه چیز را برای سواری شما با یک خودروی سوپر اسپورت آماده کرده است. اگر شما واقعا آرزوی سواری بر یک سوپر اسپورت قدرتمند و منحصر به فرد را دارید؛ می‌توانید از تاریخ 1 سپتامبر در کاخ Blenheim بریتانیا حاضر شوید! در این کاخ انواع سوپر اسپورت‌ها برای تست رانندگی در اختیارتان قرار می‌گیرند؛ اما حضور در کاخ و تست سوپر اسپورت مورد نظر شما، به این آسانی‌ها نیست!

Supercars

شما باید 295 پوند، معادل 386 دلار پرداخت کنید تا وارد کاخ Blenheim شوید. در طول حضور شما در کاخ، از شما پذیرایی کامل شده و پیش از تست خودروها حتما باید نمونه پیشنهادی خود را انتخاب کنید. بنابر این شما قادر خواهید بود که پشت سوپر اسپورت مورد علاقه خود بنشینید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

از جمله خودروهایی که شما می‌توانید سوار بر آنها شوید؛ می‌توان به تسلا مدل S، لامبورگینی اوراکان و… اشاره کرد. در این همایش خودروهایی از کمپانی‌های BMW، لکسوس، بنتلی و… حضور دارند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا