مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

کمپین خدمات پس از فروش کوشا خودرو برای خودروهای نسل قدیم کیا تا مدل 2018

شرکت کوشا خودرو که واردکننده و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش کیا در ایران است، صرفاً به واردات خودروهای جدید کیا و ارائهٔ خدمات برای این خودروها نمی‌پردازد و به محصولات قدیمی‌تر این شرکت کره‌ای که سال‌های قبل وارد کشورمان شده‌اند هم توجه ویژه‌ای دارد. در همین راستا، کوشا خودرو اقدام به راه‌اندازی طرح کمپین سراسری خدمات پس از فروش برای خودروهای نسل قدیم کیا کرده است. محصولات قبلی کیا تا مدل 2018 مثل خودروهای موهاوی، سورنتو، اپتیما، پیکانتو، سراتو، اسپورتیج و… همگی مشمول این طرح خواهند بود.

در این طرح سراسری، کارشناسی فنی و عیب‌یابی خودرو در بخش موتور، گیربکس و سیستم تعلیق به‌صورت رایگان انجام می‌شود، کلیه خدمات فنی، تأمین قطعات، تعمیرات و سرویس خودرو با گارانتی کوشا خودرو ارائه می‌شود و امکان ارائه انواع پکیج سرویس‌های دوره‌ای با تخفیف ویژه به همراه کارت رایگان امداد VIP سراسری هم وجود دارد. اجرای چنین طرحی خبر بسیار خوبی برای دارندگان محصولات قدیمی کیا خواهد بود که با دغدغه کمیابی یا نبود قطعات مواجه هستند. همچنین در این طرح کوشا خودرو، مالکان خودروهای قبلی کیا می‌توانند مطمئن باشند که تمام تعمیرات، سرویس‌ها و کارشناسی‌ها توسط متخصصان انجام خواهد شد که خیال مالکین را از بابت کیفیت خدمات راحت می‌کند؛ بنابراین، اجرای چنین کمپین سراسری اقدام بسیار مثبت و شایان توجهی از سوی کوشا خودرو محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که این شرکت علاوه بر تعهد به ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات برای خودروهای وارداتی جدید خود، به خودروهای قدیمی‌تر کیا که توسط شرکت‌های دیگری وارد شده‌اند هم توجه دارد.

شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از یک دهه گذشته در حوزه واردات خودرو به‌عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور با واردات بیش از ۲۵۰۰۰ دستگاه انواع خودروهای سواری و همچنین تأمین و توزیع قطعات اصلی کیا در سراسر کشور توانسته است سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران از خود به‌جای گذارد. واحد امور مشتریان شرکت کوشا خودرو با شماره تلفن ۰۲۱-۴۹۹۷۰۰۰۰ آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا