مکمل بنزین
اخبار خودرو

حضور همه مدل‌های لاماری درنمایشگاه خودرو مشهد

آرین پارس موتور همراه با سایر بخش‌های گروه آرین حضور پر رنگی در ۲۴امین نمایشگاه خودرو مشهد دارد و با نمایش سبد کامل محصولات خود، ضمن نمایش محصولات گت و همچنین آپشن‌های قابل نصب بر روی خودروهای لاماری به یکی از پربازدید‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه تبدیل شد.

در این نمایشگاه لاماري ايما برقي، لاماري ايما هيبريد، نسخه فول آپشن لاماری و خودرو كمپر لاماري از سوی آرین پارس موتور به نمایش گذاشته شده است.

لاماری ایما برقی

لاماری ایما برقی در مقایسه با نسخه‌های بنزینی و هیبریدی این خودرو، ظاهر متفاوتی دارد. حذف جلوپنجره و طراحی جدید سپر، باعث شده است نمای جلوی این خودرو تا حدی متفاوت باشد. بااین‌حال نمای جانبی و عقب نسخه الکتریکی شباهت قابل‌توجهی به نسخه‌های بنزینی و هیبریدی دارد.

قدرت لاماری ایما برقی را یک پیشرانه برقی تأمین می‌کند. حداکثر راندمان این پیشرانه 200 اسب‌بخار قدرت و 340 نیوتن‌متر گشتاوراست. پکیج باتری با ظرفیت 85.9 کیلووات ساعت نیز وظیفه تأمین قوای‌محرکه این پیشرانه الکتریکی را برعهده دارد. درصورت شارژ کامل باتری‌ها، محدوده پیمایش لاماری ایما الکتریکی برابر با 630 کیلومتر خواهد بود. شارژ سریع 30 الی 80 درصدی باتری‌ها نیز حدود 37 دقیقه زمان لازم دارد.

لاماری ایما برقی، مانند نسخه هیبریدی‌اش، به سیستم بازیابی انرژی ترمزها مجهز خواهد بود. کروز کنترل تطبیقی، سیستم تشخیص حرکت بین خطوط، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، سیستم کمکی تغییر لاین، رادار نقطه کور، سیستم هشدار برخورد از جلو، سنسور پارک جلو وعقب، دوربین ۳۶۰درجه پانورامیک، دوربین عقب، دیلایت، اتولایت، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای و سقف پانوراما از دیگرتجهیزات این کراس‌اوور هستند.

لاماری ایما هیبرید

این خودرو از ابتدای امسال تحویل مشتریان شد و توانست جای خودر را به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای هیبرید در بازار ایران باز کند. به نظر می‌رسد تحویل فوری، قیمت قطعی، هیبرید بودن و درنتیجه کم‌مصرف بودن خودرو در کنار آپشن‌های کامل لاماری ایماهیبرید دلیل این استقبال بود.

قوای محرکه دوگانه‌ی بنزینی و برقی به لاماری ایما هیبرید امکان پیمایش مسافتی در حدود دو برابر خودروهای بنزینی مشابه را با یک باک و باتری شارژ شده برای راننده ایجاد می‌کند. موتور بنزینی در نسخه هیبرید، از نوع ١.۵ لیتر توربوشارژ مشابه مدل بنزینی با توان خروجی ١۶٨ اسب بخار و موتور الکتریکی آن نیز دارای حداکثر توان ١٧۴ اسب بخار است که در سه حالت تمام الکتریکی، سری و موازی نیرو را به چرخهای جلو منتقل می‌کند.

این خودرو علاوه بر هیبرید بودن، به امکاناتی ازجمله دوربین ٣۶٠ درجه، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها و ماساژور صندلی راننده، صندلی‌برقی دارای حافظه برای راننده، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار نقطه کور، سقف پاناروما، درب صندوق برقی با سنسور پا و دوربین ثبت وقایع جلو مجهز است.

لاماری کمپر

امروزه، کمپرها که انواع مختلفی از آن در بازار موجود است، به یک انتخاب محبوب برای سفر و تفریح تبدیل شده‌اند. خودروهای کمپر نیازهای مختلف سرنشینان را در سفرهای جاده‌ای برآورده می‌کنند و به همین ترتیب تجربه سفر لذت‌بخش‌تری را فراهم می‌آورند

آرین پارس موتور نیز ضمن حفظ تمامی استانداردهای خودرو لاماری ایما، با تجهیز و ارائه خودرو لاماری کمپر در نمایشگاه خودرو مشهد، توانسته بخش زیادی از علاقه‌مندان به مسافرت با خودروهای کمپر را جذب کند.

این خودرو مجهز به رینگ و لاستیک، کاور بدنه، باربند سقفی و سایه‌بان است و بر اساس سفارش مشتریان قابل تغییر بوده و ضمن حفظ گارانتی خودرو بر اساس استاندادهای آرین پارس موتور، می‌تواند امکانات دیگری را نیز شامل شود.

به‌زودی هزینه و نحوه سفارش خودرو کمپر لاماری از سوی این شرکت اعلام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شبکه نمایندگان این برند سفارش خود را ثبت کنند.

نسخه فول آپشن لاماری

در‌نمایشگاه خودرو مشهد آپشن‌های قابل نصب برای انواع خودروهای لاماری نیز نمبه نمایش گذاشته شد.

آرین پارس موتور با رويكرد جلب رضايت مشتريان و با توجه به درخواست آنان، نصب آپشن‌هاي خودرو لاماري را به سبد محصولاتخود اضافه کرده است و امکان نصب بادي‌کیت را به‌عنوان نخستین آپشن در شبکه نمایندگان خود در سراسر کشور ایجاد کرده است.

بر اساس اعلام این شرکت، تست‌های مرتبط با آپشن‌هایی نظیر دوربين 360 ودرب صندوق عقب برقي نیز انجام شده است و به‌زودی شرایط و امکان نصب آن‌ها از طریق کانال‌های رسمی این شرکت اعلام‌می‌شود.

مزیت مهم درباره نصب آپشن‌ها از طریق شبکه نمایندگان لاماری حفظ استاندارد فنی خودرو و گارانتی محصول است.

لاماری در کنار برندهای میتسوبیشی و شک‌موتو از سوی گروه آرین در بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد حضور دارند و تا روز 31 شهریور ماه از ساعت 16 الی 22، در سالن فردوسی این نمایشگاه، میزبان علاقه‌مندان و فعالان حوزه خودرو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا