مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

با 5 ماشین مخصوص پوکمون‌ها در دنیای واقعی آشنا شوید!

یکی از پر سروصداترین عناوینی که دریک ماه گذشته صحبت‌های زیادی پیرامونش بوده، مربوط به بازی پوکمون گو می‌شود. این بازی که موفق شده در مدت کوتاهی از منتشر شدنش رکورد‌هایی باورنکردنی از استقبال مخاطبان را ثبت کند، حاشیه‌های بسیار زیادی هم بوجود آورده است. به دلیل سبک متفاوت این بازی، که نیاز به تحرک بالای بازیکنان را می‌طلبد، در بعضی از کشورها با هشدارهای زیاد و حتی ممنوعیت‌هایی حهت استفاده مواجه شده به‌طوریکه برخی آنرا ناقض حریم شخصی دیگران و یا احتمال به خطر انداختن جان انسانها می‌دانند.

این بازی باعث شده تا افرادی را با حالتهای عجیبی درکنار خود ببینید، یعنی بااینکه مشغول نگاه به گوشی خود هستند ولی به طرز عجیب و غریبی به این طرف و آن طرف حرکت می‌کنند، بدون اینکه خیلی حواسشان به اطراف باشد! همین افراد هنگام رانندگی هم دست از بازی بر نمی‌دارند و سعی می‌کنند از پشت فرمان هم به دنبال جمع آوری گونه‌های مختلف پوکمون‌ها باشند. از این صحبت ها که بگذریم، گفتیم شاید جالب باشد حالاکه تب بازی پوکمون گو، داغ داغ است، آنرا وارد دنیای خودروها کنیم!

در این مطلب سعی شده به 5 خودرو در دنیای واقعی اشاره شود که شباهت خوبی با برخی از شخصیت‌های این بازی دارند، مخصوصا اینکه از نقش و نگار خاصی هم در طراحی آنها استفاده شده است. همچنین در انتخاب عنوان این خودروها هم سعی شده از مدل ترکیبی استفاده شود.

 

1- لامبورگین اوراکان

584894

برای افرادیکه عاشق خودورهای سوپر اسپرت هستند، مدل Bulbaghini را معرفی می‌کنیم! این مدل جدید از ترکیب لامبورگینی اوراکان با نقش و نگار و چهره شخصیت Bulbasaur ایجاد شده است. حالا اگر کسی با یک سوپر اسپرت 600 اسب بخاری گران قیمت به دنبال پوکمون‌ها باشد و یا بدتر از آن به‌دلیل علاقه بالا به این بازی، نقش و نگار این شخصیت را روی خودروی خود پیاده کند، با اطمینان می‌توان گفت که دنیا دارد رو به نابودی می‌رود!

 

2- پورشه 911 کاررا

584895

طرفداران خودروهای اسپرت جایگاه ویژه‌ای را برای پورشه 911 قائلند و آنرا خودرویی با جذبه و القاگر اعتماد به نفس می‌دانند. حالا اگر 911 کاررا را با شخصیت نارنجی رنگ Paras ترکیب کنیم، مدلی با عنوان پورشه 911 Parerras خواهیم داشت! حالا فکر کنید یک راننده با چنین نقش و نگار خنده‌داری در خیابان ظاهر شود! مطمئنا دیگر خبری از جذبه نیست و به‌جای ویراژ دادن در خیابان‌ها باید برای بچه‌های مهد کودک شیرین کاری کتد!

 

3- فولکس واگن Camper

584896

اگر زمانی صحبت از مدل‌های خاطره‌انگیز و به یادماندنی، مخصوصا در مورد خودروهای ون، به‌میان بود مطمئنا فولکس واگن Camper یکی از آنهاست. چه چیز جذابتر از اینکه حال و هوای این ون را با یک کرم سبز رنگ با نام Caterpie ترکیب کنیم و مدلی جدید با عنوان فولکس واگن Camperpie خلق کنیم؟! حتی می‌توان شادی‌ها را  افزایش داد! با این ون ابداعی و با تجهیزات کامل، یک سفر طولانی را به قصد شکار کردن پوکمون‌ها ترتیب داد!

 

4- مینی Clubman

584897

خودروهای تولید شده توسط مینی، از نظر خیلی‌ها بامزه و فانتزی هستند. کارخانه سازنده هم نقش و نگارهای بسیار زیادی را برای مشتریان قابل سفارش کرده تا جدابیت‌های آنها دوچندان شوند. اما وقتی قرار باشد رنگ صورتی شخصیتی مثل Slowpoke را با این خودرو ترکیب کنیم، آیا همچنان عنوان جذاب را می‌توانیم برای آن به‌کار گیریم؟ این مدل جدید مینی Clubpok نام دارد و به افرادیکه این ترکیب رنگ را دوست دارند باید تبریک گفت! چون واقعا خاص هستند!

 

5- فیات 500

584898

به عنوان آخرین گزینه تصمیم براین شد یکی از محبوبترین و در عین‌حال قدیمیترین شخصیت‌های پوکمون را به خودروی دوست داشتنی فیات 500 مرتبط کنیم. شخصیت پیکاچو (Pikachu) با آن دم برقی خود شبیه‌ترین گزینه با فیات 500 است که ترکیب این دو، عنوان جدید Pikacento را خلق می‌کند! مدلی جذاب با رنگ نارنجی که مطمئنا طرفداران زیادی خواهد داشت.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خبرهایی حاکی براینکه این بازی روزانه 10میلیون دلار درآمد دارد از کجاست؟به نظر شما پوکمون باچه زبان برنامه نویسی نوشته شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا