مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

هواوی لوکسید R7 را رونمایی کرد: شاسی‌بلندی لوکس با امکانات شگفت‌انگیز

24 سپتامبر بود که هواوی لوکسید R7 عرضه شد. پیش‌فروش این خودرو به تازگی آغاز شده و سازنده اعلام کرده که حالا به جای سه نسخه، این مدل در چهار ورژن ساخته می‌شود. لوکسید R7 با قیمتی برابر با 259,800 تا 339,800 یوآن (36,950 تا 48,300 دلار) به بازار می‌آید.

این خودرو شباهت ظاهری زیادی به سدان S7 این کمپانی دارد، جلوپنجره بسته و چراغ‌های جلویی تغییر خاصی به خود ندیده‌اند، در بخش ابعاد اندازه‌ای برابر با 4956، 1981 و 1634 میلی‌متر و فاصله بین دو محور برابر با 2950 میلی‌متر دارد. چرخ‌های 20 اینچی (21 اینچی آپشنال)، ضریب درگ 0.219 CD، شش رنگ‌بندی (سفید، خاکستری، مشکی، قرمز، بنفش و آبی)، شاسی Tuling و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ آپشنال از جمله ویژگی‌های ظاهری آن هستند.

ویژگی آفرودی به راننده امکان می‌دهد تا در موقعیت‌ها و سطوح ناهموار به راحتی رانندگی کند. کروز کنترل سراشیبی نیز یکی از دیگر از قابلیت‌های جدید این مدل است که باعث می‌شود کنترل بیشتری در هنگام رانندگی داشته باشید چرا که سرعت خودرو با شرایط جاده سازگار می‌شود، پس تعجبی ندارد که گرمای ناشی از ترمز کمتر شده و انرژی بیشتری ذخیره شود.

سیستم تعلیق دابل ویشبون در جلو و سیستم تعلیق مولتی لینک در عقب عملکرد خودرو را بهبود می‌بخشند. در کابین با چهار رنگ‌بندی روبرو می‌شوید. یک کلاستر 12.3 اینچی ال‌سی‌دی و نمایشگر اطلاعات سرگرمی 15.6 اینچی در کابین حضور دارند. همچنین در فضای عقب چند نمایشگر برای راحتی بیشتر سرنشینان قرار گرفته‌اند. سیستم اطلاعات سرگرمی با فناوری Huawei MagLink و Huawei Sound عرضه می‌شوند.

سیستم عامل Harmony OS هواوی، وجود سیستم صوتی 15 اسپیکره در نسخه پرو و سیستم صوتی 17 اسپیکره 1000 وات در سایر نسخه‌ها، یخچال 8.2 لیتری کنسول مرکزی، صندلی‌های برقی قابل تنظیم ردیف دوم و صندلی‌ قابل تنظیم در 18 جهت، مجهز به سیستم ماساژ 10 نقطه‌ای، سیستم گرمایشی و فضای پای گسترده در نسخه مکس از جمله ویژگی‌های خوب این شاسی‌بلند به شمار می‌روند.

با تا کردن صندلی‌ها، حجم صندوق عقب 837 لیتری به 2130 لیتر می‌رسد. یخچال صندوق جلو نیز 52 لیتر ظرفیت خواهد داشت. تمام نسخه‌ها به سیستم 800 ولتی مجهز شده‌اند، موتور برقی 215 کیلووات در نسخه پرو و مکس حضور دارد، در حالی که ورژن اولترا به موتور 150 کیلووات مجهز می‌شود. شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت نسخه دو موتوره نیز 3.9 ثانیه برآورد می‌شود.

باتری 82 کیلووات ساعتی در نسخه پرو، برد 667 و 802 کیلومتر، سیستم تمام چرخ متحرک و… از دیگر مزیت‌های این محصول به شمار می‌روند. لوکسید R7 قادر است تنها در عرض 5 دقیقه شارژ شود و برد 200 کیلومتری را به ارمغان بیاورد.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا