مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

پژو e-408 در نمایشگاه خودروی پاریس به صورت رسمی رونمایی می‌شود

نمایشگاه خودروی پاریس 2024 قرار است شاهد یک معرفی بزرگ توسط کمپانی پژو باشد. کمپانی مطرح پژو قصد دارد از خودروی برقی خود با نام Peugeot e-408 رونمایی کند. همچنین نسخه‌های برد بالا پژو e-3008 و شاسی‌بلند‌ e-5008 نیز به ترتیب با برد 700 و 668 کیلومتر در این نمایشگاه معرفی خواهند شد.

در اطلاعات جدیدی که از این خودرو منتشر شده، پژو e-408 جدید با موتور 158 کیلووات و باتری 58 کیلووات ساعت عرضه می‌شود و احتمالا بردی برابر با 451 کیلومتر خواهد داشت. شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت در 7.6 ثانیه انجام می‌شود و حداکثر سرعت نیز چیزی حدود 159 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. بدون شک در آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو و بخش‌های مختلف آن منتشر خواهد شد؛ بنابراین میزان صحت این اطلاعات نیز مشخص می‌شوند.

احتمال می‌دهیم که مدل پژو E-408 با قیمت حدودی 40000 یورو وارد بازار شود. برای مثال، پرفروش‌ترین شاسی‌بلند انگلستان یعنی تسلا مدل Y با مدل 44900 یورو به بازار آمده بود. پژو سعی دارد محصولات خود را با قوانین آلایندگی جدید وفق دهد و خودروهای کربن خنثی بیشتری را به بازار عرضه کند.

این شرکت حتی در این باره اینچنین گفت که تمام محصولات این کمپانی در دو نسخه هیبریدی و الکتریکی در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. از نمای جانبی، چرخ‌ها طراحی جذابی دارند و زوایای زیادی روی بدنه به کار رفته‌اند. در تصاویری که از این خودرو منتشر شده، مشاهده می‌کنیم که رنگ بدنه سفید رنگ است و نوع طراحی چراغ ظاهر جذاب و خاصی به خودرو بخشیده است.

کمپانی پژو می‌خواهد در این مراسم از مدل e-208 و e-2008 نیز رونمایی کند. همچنین e-308، خودروی برقی کامپکت و E-5008 یک شاسی‌بلند هفت سرنشینه معرفی خواهند شد. در هر صورت امیدواریم که این کمپانی بتواند در نمایشگاه خودروی پاریس از محصولات جدید و فناوری‌های آینده‌نگرانه‌ای رونمایی کند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا