مکمل بنزین
گوناگونخبر

جا لیوانی جدید فورد برای محصولات 2017 !

در محیط‌های شهری یکی از نیازهای رانندگان در خودروهای کار مثل وانت‌های بزرگ یا کامیونت‌ها، وجود فضای کافی برای قرار دادن وسایل همراه یا حتی خوراکی‌ها است. به همین منظور کمپانی فورد سعی کرده تا از یک طراحی جدید برای محل نگهداری لیوان و نوشیدنی‌ها در این مدل از محصولات استفاده کند و موجب رضایت بیشتر مشتریان شود.

Ford-Super-Duty-Transformable-Cupholder-2

این خودروساز آمریکایی این طراحی جدید را بعنوان یک پتنت به نام خودش ثبت کرده است. این جالیوانی از دوبخش اصلی تشکیل شده، که یکی محل نگهداری دوتکه‌ای لیوان‌ها و دیگری یک فضای خالی نسبتا بزرگ در کنار آن است. مکانیزم عمل بدین صورت است که درحالت عادی دوجای خالی برای لیوان و یک فضای نگهداری برای وسایل دیگر در اختیار راننده و سرنشین قرار دارد اما درصورت نیاز می‌توان تکه دوم جالیوانی را به صورت کشویی به سمت چپ کشاند، به طوریکه بالای فضای خالی را بپوشاند. در این حالت 4 محل نگه داری لیوان ایجاد می‌شود.

Ford-Super-Duty-Transformable-Cupholder-1

این قسمت کشویی خیلی روان به چپ یا راست حرکت می‌کند و امکان مدیریت ساده وسایل و نوشیدنی‌ها را دراختیار راننده می‌گذارد. بنابراین همیشه جای کافی برای وسایل حجیم‌تر که در جالیوانی جا نمی‌شوند هم وجود دارد. نکته جالب اینجاست که با اضافه شدن این فضا، در مجموع 10 جالیوانی برای 4 سرنشین یا حتی بیشتر در پیکاپ های 2017 نوع Super Duty فورد ایجاد می‌شوند. این شرکت می‌خواهد تمامی مدل‌های جدید این طیف از محصولاتش که قرار است پاییز سال جاری میلادی عرضه شوند، را به این طراحی جدید مجهز کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا