مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

پیکاپ جدید چری رونمایی شد

چری یکی از بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین خودروسازان چینی محسوب می‌شود که در بسیاری از بخش‌های بازار خودرو حضور فعال و پررنگی دارد. بااین‌حال، یکی از بخش‌هایی که حضور چری در آن دیده نمی‌شود، بخش پیکاپ‌ها است. البته سال‌ها پیش، چری از طریق برند کاری (Karry) خود اقدام به تولید وانتی با نام آیکا کرد که بر اساس ایسوزو فستر ساخته شده بود ولی پس از خاتمه تولید این پیکاپ در سال 2017، چری برخلاف دیگر شرکت‌های چینی مثل گریت وال، چانگان و سایک، حضوری در بخش پیکاپ‌ها نداشت.

حال اما چری قصد دارد به این غیبت پایان داده و دوباره شانس خود را در این بخش رقابتی امتحان کند. بدین منظور، چری از پیکاپ جدیدی رونمایی کرده است. فعلاً نام این پیکاپ مشخص نیست ولی با توجه به تصاویر، ظاهر جذاب و چشمگیری دارد. در جلوی این پیکاپ، جلوپنجره هشت‌ضلعی بسیار بزرگی را می‌بینیم که بخش عمده‌ای از دماغه را پوشش داده و نوشته بزرگ CHERY روی آن نقش بسته است. در طرفین این جلوپنجره هم چراغ‌های دوقسمتی دیده می‌شود که با دی‌لایت‌های باریک در بالا و چراغ‌های اصلی در قابی مستطیلی در پایین، بی‌شباهت به طراحی شاسی‌بلندهای جدید چری مثل فیس‌لیفت تیگو 8 نیست. در عقب نیز به سبک همه پیکاپ‌ها، چراغ‌های عمودی را می‌بینیم که البته طراحان چری گرافیک جذابی را برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند و تا حدودی چراغ‌های هامر EV را به یاد می‌آورند.

فعلاً مشخصات فنی کامل پیکاپ چری منتشر نشده ولی میدانیم که این خودرو با یک پیشرانه 2.3 لیتری چهار سیلندر توربودیزل به بازار عرضه خواهد شد که برای انتقال نیروی آن امکان انتخاب گیربکس‌های شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک وجود خواهد داشت. علاوه بر این، احتمال ارائه یک موتور 2 لیتری بنزینی توربوشارژ هم برای این پیکاپ وجود خواهد داشت. احتمالاً در آینده نزدیک مشخصات و اطلاعات بیشتری از پیکاپ جدید چری منتشر خواهد شد.

  بررسی BAC X3 Pro؛ تاریخچه، ویژگی‌ها و مشخصات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا