مکمل بنزین
گوناگونخبر

شورولت کامارو ZL1 با شتاب 3.5 ثانیه‌ای و قیمتی باور نکردنی!

اگر شما از طرفداران پروپاقرص خودروهای شورولت، مخصوصا مدل دوست داشتنی کامارو بوده و همچنان در انتظار معرفی ویژه‌ترین نسخه با عملکرد بالا از این خودرو به‌سر می‌برید، باید بگوئیم که دیگر لازم نیست منتظر باشید، چراکه قویترین و سریعترین شورولت کامارو 2017، یعنی نسخه ZL1 آن به زودی از راه می‌رسد.

2017-Chevrolet-Camaro-ZL1-021

اخیرا کمپانی شورولت جزئیات جدید و مهمی را از نسخه ZL1 و پکیج ویژه 1LE را منتشر کرده که فوق العاده به‌نظر می‌رسند. بالاترین نسخه کامارو جدید که ZL1 است، می‌تواند ظرف مدت 3.5 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر برساعت (60 مایل برساعت) برسد. این مهم بواسطه قدرت خروجی 650 اسب بخاری این خودرو بدست می‌آید که از نمونه اولیه 640 اسب بخاری هم بیشتر است. البته کاهش وزن 100 کیلوگرمی، که بواسطه بازطراحی در برخی قطعات این خودرو اتفاق افتاده هم نقش بسیار مهمی را در این میان ایفا کرده است.

2017-Chevrolet-Camaro-ZL1-024

قیمت تعیین شده برای کامارو ZL1 با استایل کوپه، 62 هزار دلار و با استایل کانورتیبل، 69 هزار دلار است. این رنج قیمتی خیلی ارزان نیست اما باتوجه به عملکرد آن و مقایسه با گزینه‌های دیگر در این سطح، بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. قیمت پایه برای کامارو از 26 هزار دلار شروع می‌شود و بد نیست بدانید که مدل پایه کوروت هم حدودا 55 هزار دلار است. وقتی به قیمت رقبای دیگر همچون دوج چلنجر SRT هلکت و فورد موستانگ شلبی GT350R نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که شورولت قیمت مناسبتری را ارائه می‌کند و شاید این موضوع باعث کاهش قیمت این مدل‌ها در آینده‌ای نزدیک شود.

2017-Chevrolet-Camaro-1LE-005

مشتریانی که نمی‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند اما همچنان هیجان بالایی برای داشتن یک نسخه ویژه از کامارو را دارند، می‌توانند از پکیج  1LE بهره ببرند. این پکیج قابلیت نصب برروی مدل ارزان قیمت‌تر کامارو LT شش سیلندر و یا کامارو SS هشت سیلندر  را در اختیار می‌گذارد. با نصب این پکیج در نسخه LT شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت به 5.2 ثانیه و در نسخه SS به 4.2 ثانیه می‌رسد. مهم‌تر از همه اینکه برای داشتن آن نیازی به هزینه بالا نیست چراکه با پرداخت 4500 دلار برای نسخه LT و همینطور 6500 دلار برای نسخه SS می‌توان از داشتن یک خودروی جذاب و اسپرت لذت برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا