مکمل بنزین
گوناگونخبر

حراج رنج‌رور پرنس ولیامز برای کمک به خیریه!

رنج‌رور Vogue SE اختصاصی پرنس‌ویلیام و همسر او کیت‌میدلتون، برای کمک به یک موسسه خیریه به حراج گذاشته می‌شود. از این رنج‌رور برای حمل و نقل راحت‌تر خانواده پرنس‌ویلیام، از بیمارستان تا خانه استفاده ‌شده است. کل مسافت طی شده با این خودرو حدود 31 هزار مایل بوده و عدد 62 برروی پلاک آن نشان می‌دهد که این خودرو در 28  فوریه سال 2013 پلاک‌گذاری و به ثبت رسیده است؛ در حالی که تحویل این نسخه از خودروهای رنج‌رور یک یا دو هفته پس از این تاریخ آغاز شده بود.

royal-range-rover

حراج این خودرو تنها 3 یا 8 روز به طول می‌انجامد و قیمت اولیه آن 49970 پوند؛ معادل 64976 دلار است. درباره امکانات این خودرو هیچ صحبتی به میان نیامده و ما فقط می‌دانیم که این خودرو مجهز به سقف پانوراما کشویی و  بدنه زرهی است.

royal-range-rover1

پیشرانه V8 و 4.4 لیتری دیزلی این خودرو، توان تولید 334 اسب‌بخار قدرت را داشته و برای انتقال انرژی تولیدی خود به چرخ‌ها، از یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته استفاده می‌کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا