مکمل بنزین
خبر

تصاویر جاسوسی خبر از شورولت کامارو ZL1 مدل 2017 می‌دهند

Chevrolet Camaro ZL1 Spied Photo

تصاویر جاسوسی که به بیرون درز کرده‌اند، مدل جدید شورولت کامارو کانورتیبل 2017 را نشان می‌دهند. مهندسان خودروساز آمریکایی بیشتر تمرکز خود را بر شورولت کامارو ZL1 گذاشته‌اند. تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که این اتومبیل اسپرت مراحل تست نهایی خود را می‌گذراند.

Chevrolet Camaro ZL1 Spied Photo

شورولت تغییراتی را در مدل ZL1 نسبت به مدل اصلی که سال پیش تصاویرش به بیرون درز کرد، انجام داده است. کامارو ZL1 مدل 2017 از یک اسپویلر نسبتا برجسته بهره خواهد برد، همچنین این مدل از دابل میله چرخ جدید و اسپویلر عقب بزرگ‌تر استفاده خواهد کرد.

Chevrolet Camaro ZL1 Spied Photo

نمونه اولیه این اتومبیل که در تصاویر مشاهده می‌کنید، در زیر چند پنل مشکی‌رنگ استتار شده تا کسی از دریچه هوا افقی که در جلو آن قرار دارد، باخبر نشود! دریچه هوایی که می‌توان آن را در کادیلاک CTS-V و کوروت دید.

Chevrolet Camaro ZL1 Spied Photo

انتظار می‌رود شورولت کامارو ZL1 مدل 2017 از موتور معروف 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ شده بهره ببرد که در کوروت و CTS-V نیز استفاده‌ شده است. شورولت، این مدل را به‌احتمال‌ زیاد در نمایشگاه اتومبیل دیترویت که در سال آینده برگزار می‌شود، عرضه خواهد کرد. از مدل ZL1 و Z28 انتظارات زیادی می‌رود و باید شورولت برای هر دو سنگ تمام بگذارد! هرچند باید دید تا این خودروساز آمریکایی چه خواهد کرد.

متین نصیری

نویسنده چرخان و آی‌تی‌رسان، شیدای موتوراسپورت :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا