مکمل بنزین
گوناگونخبر

مدل 2017 نیسان Armada قیمت‌گذاری شد!

نیسان برای مدل 2017 خودروی Armada قیمت‌هایی از طیف‌های مختلف را در نظر گرفته که نشان از ارزش بالای این خودرو دارند! نیسان Armada جدید در حال حاضر مراحل پایانی تست‌های فنی را برای عرضه در بازار امریکا طی می‌کند و در همین حال قیمت مدل‌های مختلف آن مشخص شده است.

2017-Nissan-Armada-Drive-0

 قیمت مدل پایه نیسان Armada در مدل SV معادل 45395 دلار بوده و مدل SL آن نیز 50145 دلار قیمت‌گذاری شده است. مدل نهایی نیسان Armada نیز که مجهز به سیستم سرگرمی ویژه‌ای برای سرنشینان عقب خودرو است؛ قیمتی معادل 58085 دلار دارد. در این میان مشتریان نیسان با پرداخت 2900 دلار بیشتر در مدل نهایی نیسان Armada جدید، می‌توانند چهار چرخ خودروی خود را دیسکی کنند.

2017-Nissan-Armada-Drive-11

مدل پایه  نیسان Armada جدید مجهز به سیستم ناوبری استاندارد، گرم کن صندلی‌های جلو، 13 بلندگو صوتی مجهز به سیستم Bose  است. تمام نسخه‌های مدل 2017 نیسان Armada مجهز به یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 با قدرت 390 اسب‌بخار هستند و برای انتقال قدرت به چرخ‌ها از یک گیرکس اتوماتیک 7 سرعته استفاده می‌کنند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا