مکمل بنزین
گوناگونخبر

مدیر سابق بی‌بی‌سی: اخراجی جرمی‌کلارکسون یک اشتباه بزرگ بود!

مارک تامسون، مدیرکل سابق شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی بریتانیا؛ در تازه‌ترین اظهارات خود، اخراج جرمی‌کلارکسون به دلیل اختلافات فراوان با سازنده تخته‌گاز را یک اشتباه بزرگ دانست. او رفتار سازنده سابق تخته‌گاز را که اکنون مدیراجرایی کمپانی نیویورک تایمز است؛ غیر‌حرفه دانسته و کوچ کلارکسون از بی‌بی‌سی به آمازون را از دست دادن یک دست آورد بزرگ توصیف کرده است!

او می‌گوید که جرمی‌کلارکسون یک فرد اعتراضی بوده و با تمام همکارانش بد و خشن رفتار می‌کرد؛ ولی این رفتارها نباید باعث اخراج او از بی‌بی‌سی می‌شد. مارک تامسون می‌گوید که وجود استعدادی همانند کلارکسون برای شبکه بی‌بی‌سی که اکنون دچار بیماری عمیقی شده و هر روز از مخاطبانش کاسته می‌شوند، بسیار مهم و ضروری بوده است.

jeremy-clarkson

خروج جرمی‌کلارکسون و همکاران او؛ جیمز می و ریچارد هموند از شبکه بی‌بی‌سی، تا حدزیادی به رتبه‌بندی این شبکه  آسیب زده و کریس‌ایوانز در فصل جدید تخته‌گاز موفق عمل نمی‌کند و در مجموعه اوضاع تخته‌گاز بدتر شده است.

در همین حال جرمی‌کلارکسون به همراه گروه خود برنامه آنلاین گرندتور را با حمایت مالی کمپانی آمازون می‌سازند. استودیو آنها یک چادر ویژه در ژوهانسبورگ آفریقای‌جنوبی بوده و در حال حاضر گروه او برای ضبط بخشی از برنامه گرندتور به جنوب کالیفرنیا رفته‌اند. کلارکسون پس از ضبط قسمتی از برنامه خود در کالیفرنیا، به همراه جیمز می و هموند راهی انگلستان و آلمان خواهد شد.

برنامه گرندتور 36 قسمت خواهد بود که در سه فصل 12 قسمتی پخش خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا