مکمل بنزین
گوناگونخبر

کلارکسون بدترین خودروهای حال حاضر جهان را معرفی کرد!

نظرات جرمی‌کلارکسون درباره خودروها؛ بیشتر  نظرات شخصی او بوده و خیلی‌ها با اظهارات او مخالف هستند. نظرات او درباره یک خودرو، براساس رضایتمندی وی از حرکت با خودرو در شرایط مختلفی مانند؛ ترافیک، جاده، بی‌راه‌ها و شرایط جوی مختلف است!

jeremy-clarksons-terrible-10

اکنون جرمی‌کلارکسون در جمع تعدادی از روزنامه‌نگاران به معرفی 10 خودرو پرداخته است که از نظر او، بدترین تولیدات صنعت خودروسازی جهان در سال‌های 2015 و 2016 هستند! در لیست او اسامی خودروهایی مانند رنو قاجار، واکسهال آسترا و …دیده می‌شود که در زمان عرضه و تست اولیه، بسیاری از کارشناسان را به تحسین واداشت‌اند.

او درباره آسترا می‌گوید: « تنها خوبی آسترا وجود توربوشارژ بوده و هیچ ویژگی و یا نقطه قوتی ندارد و به نظر من تنها از فورد فوکوس مقداری بهتر بوده و شباهت زیادی به یخچال فریزر دارد! اما حس خوب رانندگی با رنج‌رور و رولز رویس را تجربه کرد!

او درباره خودروی Zenos E10 S می‌گوید که آن مشکل ترمز داشته و فرمان در جاده‌ها تکان‌های شدیدی می‌خورد. رنو قاجار بسیار کوچک بود. در واقع  Zenos E10 S خودروی یک مسیر مستقیم بوده و رنو قاجار یک شاسی‌بلند جمع وجور برای یک خانواده کم جمعیت!

در ادامه لیست جرمیکلارکسون از بدترین خودروهای جهان در سال 2015 و 2016 را می‌بینیم:

   Vauxhall Astra SRi Nav

    Infiniti Q30 Premium Tech

    Skoda Superb SE L Executive

    Zenos E10 S

    Renault Kadjar Signature Nav

    BMW X1 xDRIVE25d

    SEAT Leon X-Perience SE Technology

    Nissan GT-R Track Edition

    Volkswagen Scirocco 2.0 TDi

    Hyundai i800

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا