Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نسل جدید کیا ریو هاچ‌بک در نمایشگاه پاریس رونمایی می‌شود

شرکت کیا موتورز کره جنوبی قصد دارد ماه آینده و در نمایشگاه خودروی پاریس از مدل نسبتا ارزان قیمت و پرفروش خود یعنی ریو هاچ‌بک رونمایی کند. این موضوع به‌طور رسمی از طرف شرکت اعلام شده و همزمان سه تصویر رندر شده در قالب یک تیزر تبلیغاتی جهت معرفی این خودرو منتشر شده است. با رونمایی از این محصول جدید، کیا ریو وارد چهارمین نسل خود می‌شود. در این نسل همانطور که از تصاویر منتشر شده به چشم می‌خورد، ظاهر کیا ریو نسبت به مدل پیشین خود از طراحی تهاجمی‌تر و اسپرت‌تر بهره‌مند شده است.

4th-Generation-Kia-Rio_Exterior-Rear-Quarter-Rendering

در طراحی این خودرو که توسط استودیوهای شرکت کیا در کشورهای آلمان و کالیفرنیا انجام شده، تاکید زیادی در استفاده از خطوط روی بدنه صورت گرفته به‌طوری‌که آنها در سرتاسر فاصله بین دومحور، که کمی هم نسبت به قبل افزایش داشته، امتداد یافته‌اند و همچنین به لطف دماغه بزرگتر (فاصله چراغ جلو تا شیشه جلو) حضور پررنگ‌تری را روی کاپوت خودرو دارند. انتظار می‌رود همانند نسل های قبلی، ریو هاچ‌بک جدید در هر دو استایل سه و پنج درب تولید شود.

4th-Generation-Kia-Rio_Interior-Rendering

به احتمال خیلی زیاد کیا از پیشرانه‌های سه یا چهار سیلندر یرای این محصول جدید استفاده خواهد کرد که در کنار آن و به خاطر اضافه شدن ریو به جمع محصولات عملکرد محور این شرکت با عنوان GT، نسخه ارتقاء یافته آن‌را هم شاهد خواهیم بود. کیا ریو یکی از محصولات حیاتی و بسیار مهم برای این خودروساز کره‌ای محسوب می‌شود، چراکه باتوجه به قیمت مناسب و امکانات و ظاهری جذاب، عنوان پروفروش‌ترین محصول کیا را در دنیا به خودش اختصاص داده است. سال گذشته تقریبا نیم میلیون دستگاه از کیا ریو در کل دنیا به فروش رفته که در نوع خود آمار بسیار بالایی است. از طرفی کیا برای اینکه بتواند این موفقیت را دوباره با ریو تجربه کند، باید در برابر رقبایی همچون فورد فیستا و فولکس واگن پولو بسیار حساب شده عمل کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.