مکمل بنزین
گوناگونخبر

موزه خودروی پترسن از نمایشگاه هنرهای بوگاتی میزبانی می‌کند

موزه خودروی پترسن که در لس آنجلس آمریکا واقع شده، سالانه میزبان گالری‌های مختلفی از اتومبیل‌های جذاب است. در این موزه همیشه به‌طور میانگین بالای 100 مدل خودرو وجود دارد و بازدید کنندگان بسیاری از آن بازدید می‌کنند. اخیرا اعلام شده که این موزه قرار است از نمایشگاه هنرهای بوگاتی یا همان “Art of Bugatti” میزبانی کند که طی آن یکسری از کاملترین و درعین حال جذابترین محصولات تولید شده توسط خانواده بوگاتی به معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

1927-Bugatti-Type-52

هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه، که از 23 اکتبر به مدت یک سال دایر خواهد بود، نشان دادن تاریخچه یکی از برترین سلسله هنری‌های دو قرن گذشته به بازدیدکنندگان است. این سلسله هنری از بزرگ خاندان یعنی کارلو بوگاتی، کسی که در زمینه طراحی دکور، مبلمان، نقاشی و نقره کاری شهرت بسیار بالایی دارد، شروع و سپس به سراغ دو فرزند هنرمندش یعنی رمبراند و اتوره می‌رود.

به گفته مدیر موزه پترسن “تاریخچه فعالیت‌های خانواده بوگاتی در نوع خود بی‌نظیر است و در سراسر آن می‌توان پیروزی و تراژدی را به طور ملموس حس کرد. استعداد باورنکردنی آنها در حوزه هنر و مهندسی به بهترین شکل خود به نسل امروز این خانواده به ارث رسیده است. فرصت ایجاد شده برای به اشتراک گذاشتن تاریخچه این خانواده برای عموم مردم، شاید آنرا به یکی از خاطره انگیزترین گالری‌های برگزار شده در این موزه تبدیل کند.”

1939-Bugatti-Type-57C-Aravis

در این نمایشگاه و درکنار آثار هنری متعدد، خودروهای متعددی از قبیل مدل‌های کلاسیک تایپ 41 رویال، تایپ 57 آتالانته، تایپ 35 و تایپ 46 در کنار مدل مدرنتر EB110 و همچنین جدیدترین محصول این شرکت یعنی چیرون، به نمایش در خواهند آمد. کیفیت و نحوه ارائه این نمایشگاه به قدری بالا و منحصر به فرد است که مطمئنا افراد بسیار زیادی اشتیاق بازدید از آن را دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا