Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تیزر تبلیغاتی پژو 2008 را ببینید!

شاید اگر از هر ایرانی بپرسید که کدام ماشین را بیشتر دیده و یا می‌شناسد، پژو یکی از پرکاربردترین نام‌ها در بین پاسخ‌ها باشد. یک سازنده فرانسوی که سالیان بسیار زیادی است که در کشور ما حضور داشته و همچنان نیز با تولیدات مختلفش در شهرها و جاده‌ها جولان می‌دهد. اگر شما لوگوی آدیداس یا هوآوی را به‌خوبی نشناسید، حتما نشانِ شیر پژو را خواهید شناخت. شرکتی که همکاری‌اش آبستن حوادث بسیار زیادی در کشورمان بوده و علی‌رغم آنکه به بهانه تحریم‌ها کشورمان را نیز ترک کرد، به‌زودی بازگشتی دوباره در این مرز و بوم پرسود خواهد داشت؛ جایی که بسیاری این روزها پژو را به دیده نکوهش نگریسته و به بی‌وفایی متهمش می‌کنند.

بررسی تخصصی پژو 2008 

پس از این که ایران خودرو از محصولات جدید خود که با همکاری کمپانی‌های چینی و فرانسوی قرار است وارد بازار کند، رونمایی کرد، این روزها بازار تشنه خودرو ایران و خریداران علاقه‌مند هیچ راهی جز پیگیری این محصولات و جمع کردن پول برای خرید آن‌ها ندارند!

یکی از محصولات تازه ایران خودرو، شاسی بلند پژو 2008 است! پیش از این در اینجا یکی از تیزرهای جذاب این خودرو را دیده بودیم، اما در نظر داریم تا تیزر دیگری ازین کراس اوور فرانسوی را نیز برای شما قرار دهیم.

ببینید :

 

به سوپر گروه پژو 2008 ملحق شوید…

Telegram-Group-2008
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.