مکمل بنزین
تماشاخانهخبر

10 مورد از بدترین تست‌های تصادف تاریخ را ببینید!

تست تصادف خودروهایی که قرار است وارد بازار شوند، سالهاست که هم از سوی تولیدکنندگان خودرو انجام گرفته و هم از سوی موسساتی که در حوزه ایمنی خودروها فعالیت دارند؛ صورت می‌پذیرد.

هر موسسه ای برای خود و تست هایش اصولی دارد، البته که نتایج حاصله نیز بر اساس استانداردهای خاصی مورد ارزیابی قرار گرفته و به صورت علنی اعلام می‌شود. در کشور ما، به نظر می‌رسد که ایران خودرو و سایپا کلا در مصونیت قرار دارند، هرچند شاید اگر در اینترنت کمی به جست و جو بپردازید تصاویری از تست تصادف پراید و تیبا را نیز مشاهده کنید، اما خب قطعا معلوم نیست که این خودروها در چه محیطی و تحت چه سرعتی آزمایش شده اند.

به طور کلی امروز یکی از معتبر‌ترین منایع تست‌های تصادف موسسه Euro NCAP است که اکثر محصولات روز بازار را پیش از عرضه عمومی مورد تست های خاصی قرار می‌دهد. در این مطلب میخواهیم شما را با ده مورد از بدترین خودروهایی که تاکنون توسط این موسسه مورد تست قرار گرفته اند آشنا کنیم. البته مشخص است که در آزن زمان این موسسه پراید یا سایر محصولات ملی ما را در اختیار نداشته اند، در غیر این صورت هم اکنون در این فیلم با افتخار محصولات وطنی ما در صدر قرار داشتند!

ببینید :

 

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا