مکمل بنزین
گوناگونخبر

هارلی دیویدسون از خط محصول 2017 خود رونمایی کرد

چندی پیش یکی از خبرهایی که علاقه‎مندان به موتور سیکلت، مخصوصا از نوع خاص، را سورپرایز کرده بود مربوط به کمپانی هارلی دیویدسون می‌شد. این خبر درباره شاهکار این شرکت در زمینه ارائه یک پیشرانه جدید برای سال 2017 به نام میلواکی هشت بود که به محض لو رفتن، سرو صدای زیادی بپا کرد. حالا این شرکت قصد دارد برای محصولات جدید خود که سال آینده میلادی روانه بازار می‌شوند، از مدل‌های مختلف این پیشرانه استفاده کند.

harley-davidson-2017-lineup

هارلی دیویدسون تمامی مدل های Touring خود را به سیستم تعلیق کاملا جدید مجهز کرده تا بوسیله آن راحتی، کنترل و عملکرد موتور سیکلت به‌طور چشمگیری افزایش یابند. بهره‌مندی از سیستم کمک فنر و ضربه‌گیر عقب با فناوری امولسیون باعث شده تا 15 الی 30 درصد هماهنگی با وزن وارد شده به موتور سیکلت ارتقاء یابد که این گزینه به سادگی با زدن یک دکمه و انجام فرآیند تنظیم هیدرولیکی دردسترس قرار گرفته است. به گفته آقای پل جیمز، مدیر برنامه‌ریزی تولید شرکت هارلی دیویدسون، با این سیستم جدید می‌توان وزن وارد شده بر موتور را که موتورسوار، همراه او و وسایل و تجهیزات اضافه‌تر تشکیل می‌دهند، از قبل تنظیم کرد. بنابراین دیگر نیازی به ابزار پمپ هوا برای این کار نیست.

harley-davidson-2017-lineup5

برای سیستم تعلیق در قسمت جلو از فناوری جدید Showa SDBV استفاده شده که علاوه بر کاهش وزن منجر به یک عملکرد تعدیل شده مشابه ویژگی‌های دوشاخ‌های خطی رایج در مدل‌های مسابقه‌ای می‌شود. قطعات سطح بالا و عملکرد محور هارلی دیویدسون، موسوم به Screamin’ Eagle، حالا به اجزاء جدید برای پیشرانه میلواکی هشت مجهز شده‌اند که برای سواری در خیابان کاملا قانونی و استاندارد می‌باشند. از این تجهیزات جدید می‌توان به کیت‌های مخصوص Stage I ، II و III اشاره کرد که با نصب آنها تا 24 درصد گشتاور پیشرانه در مقایسه با مدل استاندارد، افزایش می‌یابد.

harley-davidson-2017-lineup4

همچنین این شرکت برای علاقه‌مندانی که خیلی دغدغه مالی ندارند، از طریق بخش عملیات سفارشی سازی موتور سیکلت (CVO)، سه مدل کاملا سفارشی و محدود را درنظر گرفته که ترکیبی بی‌نظیر از زیبایی، اعتبار و عملکرد را می‌توان در آنها مشاهده کرد. این سه موتور سیکلت به پیشرانه فوق‌العاده قوی میلواکی هشت 114 با سردکن دوقلو مجهز شده‌اند. در این سه مدل می‌توان امکاناتی نظیر سیستم صوتی حرفه‌ای 600 واتی، قفل‌های امنیتی پیشرفته برای خورجین‌های کناری معروف، روکش بسیار مرغوب صندلی و همینطور ترکیب رنگ‌های بسیار خاص را مشاهده نمود.

harley-davidson-2017-lineup1

هارلی دیویدسون برای اینکه مقررات اتحادیه اروپا را در محصولاتش رعایت کند، در مدل‌های خیابانی 500 و 750 از سیستم ترمز ABS‌ و فناوری هوشمند و ایمنی سواری بدون دست استفاده کرده است. برای مدل‌های Cruiser، از پیشرانه میلواکی هشت 103 استفاده شده ولی در مدل‌های S شاهد به کارگیری میلواکی هشت 110 خواهیم بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا