مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی از محصول مشترک فولکس‌واگن و چینی‌ها!

بازار شاسی‌بلندها در کشور چین تبدیل به یکی از گرم‌‌ترین بازارهای جهانی برای تولید و عرضه نسخه‌های مختلفی از خودروهای شاسی‌بلند شده است. این گرمی بازار باعث شده است که کمپانی فولکس‌واگن، با همکاری و سرمایه‌گذاری مشترک دو کمپانی چینی فاو و سایک؛ خودرویی با نام Teramont را به تولید برساند. نسخه تولید شده کارخانه جات فاو و فولکس‌واگن این خودرو، بارها در اطراف کارخانه‌جات فوشان در گوانگدونگ به همراه استتاری سنگین و ویژه دیده شده است. حالا تصاویری از خودروی مذکور منتشر شده و با توجه به این تصاویر احتمال عرضه Teramont در سال 2017 وجود دارد.

vw-teramont-001

vw-teramont-003

خودروی مذکور بر روی پلتفرم MQB فولکس‌واگن و با الهام از کانسپت CrossBlue تولید شده و دارای سه ردیف صندلی و در مجموعه گنجایش هفت سرنشین را دارد. این خودرو مجهز به یک موتور 3.6 لیتری V6 است.

vw-teramont-005

vw-teramont-002

بازار شاسی‌بلندها در سال 2015 در کشور چین؛ موجب تولید بیش از 6.27 میلیون خودرو شده و اکنون میزان تولید خودروهای شاسی‌بلند در این کشور، با کاهش 44.4 درصدی، به 3.9 میلیون دستگاه رسیده است. در حال حاضر حدود 130 خودروی شاسی‌بلند با برند‌های مختلف در چین تولید و ساخته می‌شوند که یکی از محبوب‌ترین آنها خودروی فولکس‌واگن  TIGUAN است. Teramont در ماه نوامبر در خارج از کشور چین نیز تولید خواهد شد و از لحاظ فنی و قیمتی بین دو خودروی Touareg و TIGUAN قرار می گیرد.

خودروی Teramont در بازار چین باید به جنگ رقبای سرسختی همچون؛ فورد Edge، تویوتا هایلندر و هوندا اونچیر برود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا