مکمل بنزین
گوناگونخبر

خداحافظی با پراید، سوزوکی سلریو در راه است!

چند سالی است که خودروی بسیار قدیمی کیا با نام پراید در خیابان‌های ایران جولان می‌دهد و با وجود تمام مشکلاتی که دارد، بسیاری از افراد اقدام به خرید آن می‌کنند و بدون شک این خودرو در حال حاضر بسیار قدیمی محسوب می‌شود (حتی با تعویض طرح چراغ که سایپا تاکنون چندین بار انجام داده است) و می‌بایست منتظر جایگزینی مناسب در بازار برای آن باشیم.

Suzuki-Celerio-road-test-report-review

گویا توافقات هسته‌ای بر این موضوع نیز تاثیر گذاشته و گفته می‌شود کمپانی سوزوکی جایگزینی برای پراید عرضه خواهد کرد که سوزوکی سلریو (Celerio) نامیده خواهد شد و محصولی است مینی و هاچ‌بک که شاید بتواند رقیب بسیار قدری برای پراید باشد و به سادگی آن را از صحنه رقابت حذف کند. این محصول که در حال حاضر یکی از محصولات موجود در خیابان‌های هندوستان است، انتظار می‌رود که در ایران نیز با استقبال خوبی مواجه شود.

Suzuki-Celerio-6

این محصول یک خودرو پنج درب (با احتساب درب صندوق عقب) است که ظرفیت 5 سرنشین را دارد و خود سوزوکی نیز مدعی شده که با وجود سایز کوچک، فضای داخلی جاداری دارد که شاید در این خصوص نیز بتواند برای کاربران ایرانی مناسب باشد. این محصول از یک موتور 3 سیلندری و 1 لیتری استفاده می‌کند که از لحاظ امکانات ایمنی و رفاهی نیز بدون شک بسیار بالاتر از پراید است اما باید بر اساس قیمتش از این محصول انتظار آپشن‌های مختلف را داشته باشیم زیرا که این محصول هم در بازار اروپا و هم در بازار ایران یک پایین‌رده به حساب می‌آید.

در ادامه می‌توانید تصاویر مختلفی را از سلریو مشاهده کنید‌ (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

در زیر می‌توانید تیزر تبلیغاتی این محصول را مشاهده نمایید.

[aparat]Ea3r4[/aparat]

در ویدیوی زیر نیز می‌توانید بررسی سوزوکی سلریو را مشاهده کنید.

[aparat]1xaAS[/aparat]

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. اگه پول خون باباشونو ازمون بابت این ماشنی که قیمت واقعیش خیلی کتر از چیزیه که قراره عرضه بشه نگیرن خوبه! وگر نه اگه 30 تومن باشه 206 سگش شرف داره به این !

  2. چرا قیمت جهانی celerio رو ننوشتین؟
    شاید نخواستین در امر قیمت گذاری دخالت کنید؟

  3. هیچ ماشینی توانایی رقابت با پرایدو نداره. چون پراید تو جون و خون و استخون ملت ایران رسوخ کرده و هیچ جوری حاضر به از دست دادنش نیستن. بعضیا جوری از پراید حرف میزنن که…. در ضمن این ماشین بیاد ایران کم کم 35 تا 40 ت قیمت میخوره.

  4. این ماشین تو منطقه اورند 31000 تا 33900 درهم امرات قیمت داره که به پول ما میشه حدود 27ملیون تا 31 ملیون تومان الیته تفاون تو قیمت دستی و اتومات اون هست

  5. مسلما از لحاظ فنی بهتر از پراید خواهد بود اما سایزش خیلی کوچیکه . طبقه پایین جامعه که توان خرید خودرو گرون رو ندارن به یک ارزان قیمت نیاز دارن که لااقل اندازه تیبا باشه نه یک هاچبک کوچولو .

  6. چقدر ما گناه داریم بخدا
    از بس بنجل های pegout رو دادن خوردمون که میگیم سگه 206 بهتره!
    معنی استهلاک پایین و کم خرج بودن رو یادمون رفته.
    من خودم پنج سال 206 داشتم
    از بس خرجش کردم پدرم در اووومد.

  7. به هیچ وجه این ماشین موفق نخواهد بود
    در اصل ایده احمقانه ایه خریدش
    به چند دلیل

    اپل اینکه رنو کویید با امکانات مشابه و قیمت خیلی کمتر قطعا رقیب بهتری هست
    رنو هم استهلاک کمتری داره هم تامبن قطعاتش تو ایران خیلی بهتره
    صمن اینکه رنو کویید یه مینی اس یو وی هست و برای جاده های ایران خیلی خوب خواهد بود البته بدرد رانندگی پر شتاب و لایی کشیدن اصلا نمیخوره

    قطعات رنو خیلی بیشتر از سوزوکی تو ایران هست و سیاست جالبی داره رنو که خیلی از قطعات تو ماشیناش مشترکه
    پس افت قیمتش هم خیلی کمتر خواهد بود رنو کویید.
    مصرف رنو کویید هم رقم افسانه ای 3.8 لیتر هست
    یعنی در مقابل پراید با مصرف ۷ با متوسط ۲۰۰۰۰کیلومتر رانندگی در سال حداقل ششصد هزار تومن فقط توی بنزین صرفه جویی خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا