مکمل بنزین
گوناگونخبر

مشارکت بیشتر آئودی در مسابقات اتومبیلرانی فرمول E

آئودی اعلام کرد نقشه‌هایی برای افزایش شرکت در مسابقات اتومبیلرانی فرمول E دارد، این مشارکت با همکاری گروه ABT Schaeffler خواهد بود.

مسابقات اتومبیلرانی فرمول E در اکتبر ۲۰۱۶ در هنگ کنگ شروع می‌شود، که آخرین ارزیابی اتومبیل‌ها در لسترشر انگلیس پنجم الی هفتم ماه سپتامبر۲۰۱۶ (همین هفته جاری) برگزارخواهدشد. آرم ۴ حلقه آئودی در پهلوها و پره عقب اتومبیل به نمایش درخواهد آمد.

آئودی از اولین مسابقه فرمول E مشارکت خود را با لوکاس دی‌گرسی (راننده آزمایشی آئودی)، تنها با قرض دادن اسم مارک تجاری‌اش شروع کرد. اما در مسابقه امسال، آئودی هم چنین حمایت مالی و تکنیکی را با همکاری گروه ABT Schaeffler اضافه می‌کند. این کمپانی سرشناس در مسابقه سال آتی میلادی همکاری خود را با این گروه تکمیل خواهد کرد.

تعهد آئودی به مسابقات رالی و اسپرت 24 Hours of Le Mans تاریخی است. در سال‌های اخیر موفقیت‌های چشمگیر آئودی دراین مسابقات برجسته شده است. ولفگانگ اولریخ سرپرست موتوراسپرت آئودی بیان کرد: آئودی پیروزی‌های را با موتورهایی مانند موتورTFSI، موتورTDI و اتومبیل‌های هیبریدی تجربه کرده و حالا نوبت تکرار پیروزی با موتورالکتریکی است.

audi_motorsport-140507-2752_0

مشارکت آئودی در مسابقات فرمول E به دلیل تقویت تعهد این کارخانه به انرژی پاک و تکنولوژی‌های به‌روز است. آئودی تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۵ میلادی از هر ۴ خودروی تولیدی یکی از آن اتومبیل الکتریکی باشد. در مسابقات فرمول E آئودی با جگوار، رنو، ماهیندرا و DS مبارزه خواهدکرد.

مسابقات اتومبیلرانی فرمول E چیست؟

این مسابقات همانند فرمول یک بوده و تنها تفاوت آن با فرمول یک استفاده از اتومبیل‌های تمام الکتریک در این مسابقه است. اولین مسابقه فرمول E در سپتامبر ۲۰۱۴ پکن برگزارشد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا