مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

پارس خودرو از رنو ساندرو استپ‌وی (Step Way) رونمایی خواهد کرد!

تب خودروهای شاسی بلند روز به روز در کشور داغ تر می‌شود که این موضوع باعث ورود انواع خودروهای شاسی بلند فول سایز، کراس اوور یا حتی کراس اوور نما از انواع برند اروپایی، ژاپنی، کره‌ای و چینی شده است. علاقه روزافزون بازار کشور به این سگمنت از خودروها باعث شده است تا برخی از خودروسازان با پوشاندن کفش های پاشنه بلند به محصولات هاچ‌بک خود سعی در جلب رضایت قشر علاقمند به سواری در ارتفاع بالاتر کنند. از هاچ بک‌های محبوب این روزهای بازار کشور می‌توان به رنو ساندرو که توسط شرکت پارس خودرو تولید می‌شود اشاره کرد. حال این شرکت با عرضه زود هنگام نسخه مرتفع تر ساندرو به نام ساندرو استپ وی قصد دست اندازی به بازار داغ کراس اوورها (کراس‌اوور نماها) را دارد. طی آخرین اخبار واصله ازین مجموعه، در روز 16 شهریور طی مراسمی از ساندرو استپ‌وی در دفتر مرکزی پارس خودرو رونمایی می‌شود.

renault_sandero_1st_suv5d-3822

مهرداد قیدر قائم مقام معاونت تولید و مدیر پروژه این خودرو گفت: محصول جدید ساندرو استپ‌وی نام دارد و یک کراس‌اوور شهری است که قابلیت‌هایش در پیمایش زمین‌های نامسطح بیش از یک خودروی معمولی است. این خودرو از پیشرانه K4M با 1/6 لیتر حجم و 105 اسب بخار نیرو بهره می‌برد که امتحانش را پس داده است.

وی افزود: ساندرو استپ وی در بخش سیستم تعلیق مورد بازنگری قرار گرفته و حدود 5 سانتی متر نسبت به ساندرو هاچ بک ارتفاع بیشتری دارد.

Renault-Sandero-Stepway-8

قیدر با اشاره به تغییرات انجام شده در گیربکس این خودرو، خاطرنشان کرد: این خودرو در مدل اتوماتیک از گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک بهره می‌برد اما در مدل دنده‌ای مجهر به آخرین نسخه گیربکس 5 سرعته دستی است که صرفاً برای این خودرو طراحی شده است.

قیدر در خصوص برتری ساندرو استپ وی نسبت به سایر رقبا در بازار تصریح کرد: با توجه به سابقه‌ درخشان همکاری پارس‌خودرو و رنو، این خودرو در مقوله کیفیت برتری محسوسی نسبت به رقبا در بازار دارد و پیش‌بینی می‌شود محصولی بی رقیب در بازار خودرو کشور شود.

renault_sandero_stepway_7

با عرضه این محصول در بازه قیمتی زیر 60 میلیون تومان می‌توان از ساندروی استپ وی به عنوان یک رقیب سرسخت برای رقبای در حال حاضر (اغلب چینی!)  نام برد.

قیمت پیش بینی شده احتمالی برای این خودرو بین 50 تا 55 میلیون و هم چنین زمان پیش فروش اولین تولیدات این محصول اعیاد مبارک قربان یا غدیر خم در نظر گرفته شده است.

 

امید ایزد پناهی

کارشناس ارشد مهندسی مکانیک ...... "اگر بعد از پارک کردن خودرو به آن نگاه دوباره نمی اندازید، خودروی اشتباهی را مالک هستید!"

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ماشینی که تو کشور هند فقیر فقرا ازش استفاده می کنن ما باید با کلی انتظار و سلام صلوات به ۳ برابر قیمت بخریم و به زور کلی ذوق کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا