مکمل بنزین
گوناگونخبر

ارزانترین خودروی مدل 2017 بازار آمریکا را بشناسید!

زمانیکه از بازارهای بزرگ و مهمی همچون آمریکا حرف به میان است، بدون شک با کالاهای بسیار باکیفیت و استاندارد طرف هستیم. این موضوع برای خودرو هم صدق می‌کند. بنابراین نیاید انتظار داشت که محصولات بی‌کیفیت و سطح پایین، دقیقا مثل همان مواردیکه خودروسازان ایرانی تحویل مردم می‌دهند، درآنجا دیده شوند! این موضوع به قدری برای آنها مهم است که درحال حاضر برخی از خودروسازان مطرح اروپایی هنوز موفق نشده‌اند به این کشور راه یابند. بنابراین اگر حرف از ارزانترین خودرو زده  می‌شود، مطمئن باشید از لحاظ کیفیت و استانداردهای جهانی در بالاترین سطح قرار دارد.

2016_nissan_versa_angularfront

چند سالی می‌شود که خرید یک خودروی جدید و به‌روز با قیمتی در حدود 10 هزار دلار در آمریکا امکان‌پذیر نبوده است. اما درحال حاضر اگر کسی برای خرید خودروی صفر کیلومتر و به‌روز به بازار خودرو آمریکا مراجعه کند، حتما مدل 2017 نسیان ورسا (S (Versa از لحاظ قیمتی، نظرش را جلب خواهد کرد. البته باید گفت که در سال 2014 این خودرو ارزانترین مدل در آمریکا بود و امسال با قیمت 11990 دلاری خود، بازهم توانسته به این عنوان دست پیدا کند (مگر اینکه از رقبای حاضر در بازار کسی بخواهد در آخرین لحظه قیمت را کاهش دهد).

2016_nissan_versa_dashboard

این خودروی سدان درکنار امکاناتی نظیر گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک معمولی، سیستم تهویه مطبوع، کامپیوتر سفری و آینه‌های برقی، از یک سیستم صوتی خوب مجهز به 4 بلندگو و همینطور دکمه‌های کنترلی روی فرمان و بلوتوث بهره‌مند شده است. البته با این قیمت پایین نقاط ضعفی همچون شیشه بالابرهای دستی، صندلی راننده بدون قابلیت تنظیم ارتفاع، صندلی‌های ثابت عقب و نبود محل تکیه آرنج را باید تحمل کرد.

2015_nissan_versa_angularrear

اکثر نمایندگی‌های فروش این خودرو اعتقاد دارند که خریداران بیشتر ترجیح می‌دهند با پرداخت تقریبا 2 هزار دلار بیشتر تیپ Versa S Plus را خریداری کنند تا از رانندگی با جعبه دنده انحصاری نیسان با عنوان Xtronic CVT لذت ببرند. این خودرو در چهار تیپ تولید می‌شود که SV و SL به ترتیب با قیمت‌های 15 و 17 هزار دلار در رتبه‌های بالاتر قرار دارند. تمامی این چهار مدل به یک پیشرانه 1.6 لیتر چهارسیلندر با قدرت خروجی 109 اسب بخار مجهز شده‌اند.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فورد رپتور هم یه مقاله ازش یه جا دیگه خوندم نسبت به هیبت و کاراییاش واقعن قیمتش عالی بود ۵۰ هزارتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا