مکمل بنزین
گوناگونخبر

دایملر برای رقابت با تسلا وارد میدان می‌شود!

به نظر می‌رسد دایملر برنامه‌هایی برای مبارزه با تسلا (غول آمریکایی) دارد. به نقل از رویترز، دایملر در حال کار کردن بر روی حداقل ۶ خودروی برقی است. اما هنوز این کارخانه اعلان عمومی نکرده‌ است. براساس گزارش خبرگذاری آلمانی Automobilwoche تمرکز طرح‌های خودروهای برقی روی کراس‌اوور و SUV ها خواهد بود. نکته جالب توجه در اینجاست که تسلا مدل Y را با طرح‌های SUV و کراس‌اوور قرار است در آینده به بازار عرضه‌کند!

Mercedes-elecric-shape-shifter-3-570x276

هم‌چنین رویترز نقل کرده که خودروهای پلاگین هیبریدی طرح SUV با سوخت هیدروژنی و  قدرت پیمایش ۳۰ مایل را دایملر عرضه خواهد کرد و این بدان معناست که گزینه‌های مختلف برای سلایق و بازارهای مختلف در جهان را این خودروها بدست خواهند گرفت؛ اما برای دیدن این خودروها باید تا سال ۲۰۱۸ الی ۲۰۲۴ صبر کرد. با این اطلاعات به نظر می‌رسد که این رقیب آلمانی استراتژی‌های تسلا و هم چنین آئودی را پیش‌بینی کرده‌ است. دایملر تلاش می‌کند با تولید این نوع از خودروها جایگاه خود را در بین کارخانه‌های اتومبیل سازی محکم کند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا