Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کانسپت جدید مزدا با نام koeru ماه آینده در فرانکفورت معرفی خواهد شد!

کمپانی مزدا ماه آینده از کانسپت جدید خود که یک کراس اوور خواهد بود، در نمایشگاه امسال فرانکفورت رونمایی می‌کند.

این طرح که نام Koeru را بر روی خود می‌بیند، آخرین کراس اوور این کمپانی است که با ظاهری جدید و خاص معرفی خواهد شد. بر اساس طرحی که از سوی این کمپانی منتشر شده است، به نظر می‌رسد مزدا خطوط و زاویه‌های تیزتری را به طرح اولیه خودرو اضافه کرده است. این کمپانی در نمونه‌های قبل خود، از خطوطی بسیار نرم و کم حاشیه در طراحی‌هایش بهره برده بود.

mazda-koeru-crossover-concept

بر این اساس، مزدا در نظر دارد تا Koeru را با تلفیقی از قدرت و نشاط یک حیوان وحشی و در کنار حس خاص بودن را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

کلمه مورد استفاده برای این کانسپت یعنی Koeru به معنی تجاوز کردن یا عبور از حد مجاز است (معادل کلمه انگلیسی exceed) و مزدا باور دارد که این کانسپت می‌تواند همانند معنی‌اش پا را فراتر از استانداردهای خود گذاشته و نیروی تازه‌ای برای آن‌ها به وجود بیاورد. این محصول در کنار نام زیبا و با مسمایش، از زبان طراحی خاص مزدا با نام Kodo نیز بهره‌مند است و از آخرین فناوری‌های SkyActive مزدا نیز استفاده خواهد کرد.

به جز این محصول زیبا در نمایشگاه 2015 فرانکفورت، کمپانی مزدا از 14 وسیله دیگر نیز رونمایی خواهد کرد. محصولاتی چون Mazda 2 ،Mazda 3، Mazda 6 ،CX-3 ،CX-5 و MX-5 Miata.

Koreu در تاریخ 15 سپتامبر امسال به طور رسمی معرفی خواهد شد.

1 نظر
  1. حسین می گوید

    بدون شک مزدا یکی از بهترین کمپانی های جهانه.
    چرا ما دنبال آلمانیا هستیم فقط؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.