مکمل بنزین
گوناگونخبر

هولدن تریل بلیزر 2017، یک شاسی‌بلند دو رگه جذاب!

کمپانی خودروسازی هولدن که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ جنرال موتورز آمریکا است، محصولات این شرکت را در استرالیا با برند اختصاصی خودش تولید و مونتاژ می‌کند. یکی از این محصولات که اتفاقا طرفداران بسیار زیادی هم در این کشور دارد، کلورادو نام دارد که درواقع همان شورولت کلورادو معروف است. این خودرو در دو مدل وانت پیکاپ و SUV تولید می‌شود. شاسی بلند هولدن کلورادو 7 در جدیدترین فیس لیفت خود از یکسری به روز رسانی‌ها در بخش‌های متعددی همچون طراحی ظاهری، سیستم ایمنی، فناوری‌های به‌کار رفته و همچنین ارتقاء قابلیت‌های رانندگی بهره‌مند شده که همین موارد آن را به یک گزینه ایده آل برای مشتریان تبدیل می‌کند. بعد از ارائه این فیس لیفت جدید، مدیران ارشد این شرکت‌ها تصمیم گرفتند تا بعد از این عنوان تریل بلیزر را برای این خودروی شاسی بلند انتخاب کنند.

2017-holden-trailblazer-0

توسعه نسخه جدید این محصول با همکاری دو شرکت هولدن و جنرال موتورز برزیل صورت گرفته که از ارتقاء ویژگی ظاهری مهم آن می‌توان به طراحی نوار LED چراغ جلو و یکپارچه شدنش با خط کرومی جلوپنجره اشاره کرد که باعث جذابیت نمای جلویی خودرو و همچنین عضلانی‌تر شدن آن شده است. با ورود به فضای داخل کابین تریل بلیزر، با یک داشبورد جدید و کنسول مرکزی به‌روز شده مواجه می‌شویم که در آپشن‌های بالاتر، اضافه شدن صندلی‌های چرمی مجهز به گرمکن و سیستم سرگرمی هولدن MyLink با مانیتور لمسی 8 اینچی و پشتیبانی از اپل CarPlay و اندروید Auto، قطعا زیبایی آنرا دوچندان می‌کنند.

2017-holden-trailblazer-12

در این نسخه جدید، خودرو به گزینه‌هایی همچون سیستم استارت از راه دور، تشخیص صدا برای دستورات صوتی، ناوبری ماهواره‌ای،کنترل الکترونیکی دمای هوا و همچنین طیف وسیعی از موارد ایمنی (بسته به سطح قیمتی خودرو) همچون سنسور هشدار دهنده موانع در قسمت جلو، سیستم رانندگی بین خطوط، هشدار نقاط کور، سنسور پارک، سیستم کمکی حرکت برروی سطوح شیب‌دار، کنترل فشار باد لاستیک‌ها، کنترل الکتریکی پایداری و موارد متعدد دیگر مجهز شده است.

2017-holden-trailblazer-17

از بهبودهای مهندسی صورت گرفته در مقایسه با کلورادو 7، می‌توان به کالیبراسیون مجدد فرمان خودرو اشاره کرد که به لطف نسبت سریعتر و مقدار چرخش کمتر از ابتدا تا انتها، فرمان پذیری دقیق‌تر و راحتتری را در اختیار می‌گذارد. در این بخش موارد دیگری از بهینه‌سازی همچون ارتقاء مجموعه موتور و سیستم انتقال قدرت و همینطور قرارگیری بهتر بدنه برروی شاسی را می‌توان نام برد. بهبود ضرایب دنده برای مدل‌ گیرباکس دستی، بالابردن کیفیت رانندگی و تقویت سیستم بکسل هم بخش دیگری از تغییرات مثبت اعمال شده هستند.

2017-holden-trailblazer-11

هولدن تریل بلیزر از همان پیشرانه قبلی یعنی مدل 2.8 لیتری توربو دیزل بهره برده و قرار است اولین تولیدات از این نسخه فیس لیفت شده ماه آینده وارد بازار شوند. بازه قیمتی تعیین شده برای این محصول جدید از 36 تا 40 هزار دلار متغیر خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا