مکمل بنزین
اپلیکیشنخبر

مراحل ساخت بازی Forza Horizon 3 بر اساس اتفاقات واقعی!

Forza Horizon 3 یکی از بازی‌های ویدئویی پرطرفدار در سال جاری است. این بازی که برای کنسول‌های بازی ایکس‌باکس و کامپیوتر‌های خانگی آماده شده، مراحل سختی را برای ساخت طی کرده. ساخت این گیم به‌دلیل استفاده از دنیای واقعی هزینه زیادی را برای شرکت سازنده دربر داشته است. به بهانه نزدیک شدن به تاریخ معرفی رسمی این بازی یعنی ۲۷ سپتامبر، نگاه کوتاهی به مراحل ساخت این بازی مهیج خواهیم انداخت. بازی Forza Horizon 3 برای سومین‌بار است که به‌وسیله سازندگان بریتانیایی به دنیای گیم‌ها معرفی می‌شود و در آن حدود ۳۵۰ خودرو روز دنیا استفاده شده که شما می‌توانید خودرو خود را شخصی سازی کنید. یک خبر خوب و بزرگ برای علاقه مندان به این بازی، Open-World بودن آن است. محیط بازی براساس دنیای واقعی بریتانیا و استرالیا طراحی شده.

2016-forza-horizon-3-launch-60

سازندگان این بازی برای تصویرسازی، خودروهای واقعی را به سطح جاده برده‌اند و امروز با ۱۲ خودروی مخوف دنیا به سطح جاده آمده‌اند. آئودی R8، فراری 458، فراری کالیفرنیا، فورد فالکون XR8 و، HSV Maloo R8 LSA، جگوار F-Type، لامبورگینی آوانتادور، لامبورگینی گالاردو، لامبورگینی اوراکان، مرسدس AMG C63 S، و نیسان GT-R خودروهایی هستند که در این مرحله آماده‌سازی شرکت دارند. قابل ذکر است که این خودروها برای تست به جاده‌های استرالیا برده شده‌اند.

همانطور که در تصاویر مشخص است، بازی از گرافیک بالایی بهره می‌برد و کیفیت جاده و جژئیات آن بسیار به واقعیت نزدیک است و همین باعث می‌شود تجربه جدیدی برای گیمر ایجاد شود و کسانی که از این بازی استفاده می کنند، حس رانندگی پرسرعت در جاده های واقعی را لمس کنند. تمام جزئیات بازی و خودروها به طور دقیق ترسیم شده و ما بسیار مشتاقیم تا اولین دیدار خود را با این گیم داشته باشیم.

 

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا