مکمل بنزین
گوناگونخبر

پروژه عمومی خودران ولوو در سوئد!

پروژه ((منو بران)) کارخانه ولوو در گوتنبرگ سوئد با اولین خودران XC90 و امکانات پیشرفته شروع به‌ کار کرد. به گفته این کارخانه پروژه منو بران یکی از آرمانی‌ترین و پیشرفته‌ترین تجربه رانندگی یک خودران است که به مردم گوتنبرگ اختیار رانندگی خودران XC90 را در شهرشان می‌دهد.

volvo-autonomous-6

این مدل خودرو ولوو مطابق با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های خودران دارای سیستم کمک راننده است؛ به طوریکه راننده دیگر از دست‌ها و پاهایش برای رانندگی استفاده نخواهد کرد. یکی از هدف‌های این پروژه، که فقط در نواحی مشخص از این شهر قابل رانندگی است، جمع کردن بازخوردهای مشتریان برای تقویت کردن سیستم این خودران است. این پروژه همانند پروژه خودران تسلا، نتایج رانندگی با این خودران را از مشتریان از طریق نرم‌افزارهای نصب شده جمع‌آوری ‌می‌کند.

volvo-autonomous-15

سرپرست قسمت فنی و ایمنی کارخانه ولوو بیان کرد این کار بسیار با اهمیت برای پروژه منو بران هست زیرا دیدگاه‌های مشتریان و نظراتشان با نظرات مهندس‌های ما متفاوت است و این باعث پیشرفت پروژه در راستای ارتقا دادن و حذف ضعف و کاستی‌های این خودران خواهدبود.

volvo-autonomous-9

سال آتی، پروژه منو بران به خیابان‌های لندن و درچندین سال بعد به شهرهای چین خواهد رفت.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا