مکمل بنزین
گوناگونخبر

هتل ۸ سیلندر: مکانی مخصوص به عاشقان خودرو

معمولا افراد عادی وقتی که خودروی جدیدی خریداری می‌کنند، در ابتدا زمان زیادی را با آن سپری خواهند کرد. مانند هنگامی که گوشی تلفن همراه جدیدی خریداری می‌کنیم و مدت زیادی را صرف جستجو در منوها و تمیزکردن آن کرده که این حالت پس از گذشت چند روز کم‌رنگ‌‌تر می‌شود. ولی باز‌هم عده ای از افراد وجود دارند که عاشق خودروی خود هستند و ترجیح می‌دهند که بیشتر وقت خود را در کنار اتوموبیل مورد علاقه‌شان سپری کنند، حتی موقع خواب!

این عشق به ماشین باعث شد ایده‌ای جالب و خاص به ذهن مالک یک هتل در آلمان خطور کند. نام دقیق این هتل Hotel V8–Motor World است و در زمین وسیعی متعلق به یک فرودگاه قدیمی در حومه شهر اشتوتگارت قرار دارد.

لابی، رستوران، اتاقها و سایر بخشهای این هتل دکوراسیون خاص و متمایزی دارد که عاشقان خودرو را به وجد می‌آورد. در همه قسمتهای هتل خودروهای واقعی اعم از کلاسیک و اسپرت به چشم می‌خورند. حتی از ماکت‌های ریز و درشت و نمادهایی که به دنیای خودرو مربوط می‌شوند به زیبایی استفاده شده است. اتاق‌های هتل علاوه بر دارا بودن امکانات رفاهی کامل، هرکدام نماد یک خودرو بوده و لوازم و نقاشی‌های داخل آن‌ها حس و حال اتوموبیل خاصی را تداعی می‌کنند.

از دیگر بخش‌های هتل می‌توان به یک بازارچه کوچک و چند رستوران زیبا اشاره کرد که همه روزه میزبان عاشقان و دوست داران خودرو بوده و با صحنه‌هایی متنوع و زیبا امکان کسب یک تجربه نادر را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام …
    مقاله جذابی بود !!! … من که به شخصه میخوام یک بار هم که شده توی این هتل یک شب بمونم …
    شب خوش…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا