مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتقال خط تولید خودروهای سایز کوچک فورد به مکزیک!

کارخانه فورد تایید کرده که ۲ تا ۳ سال آینده، خط تولید خودروهای کوچک که در آمریکا ساخته می‌شدند را به مکزیک انتقال خواهد داد. این خبر را (مارک فیلدز) رئیس این کارخانه طی کنفرانس خبری در میشیگان اعلام کرد؛ با وجود اینکه نامزد رئیس جمهوری حزب جمهوری‌خواه (دونالد ترامپ) مواضع کاملا متفاوتی را نسبت به این کشور اعلام کرده‌است.

ford-assembly-line-1

فیلدز در گفتگو با سرمایه‌گذاران گفت: در طی دو الی سه سال آتی تولیدات خودروهای کوچک از آمریکا به مکزیک خواهد رفت. درحال حاضر خط تولید فورد Fiesta و سدان Fusion در مکزیک فعالیت دارد اما هنوز تعدادی از مدل‌های فورد درآمریکا تولید می‌شوند که شامل مدل‌هایی مانند Mustang، Taurus و مدل جدید Lincoln Continental هستند. فورد در سال‌های آتی قصد تولید دو مدل رنجر و برانکو را در آمریکا دارد.

ford-assembly-line-5

در ماه آوریل گذشته این کارخانه ۲.۵ میلیارد دلار برای ساخت کارخانه‌های جدید در مکزیک سرمایه گذاری کرد. هنگامی که کارخانه‌ فورد در مکزیک آماده شود، انتظار می‌رود مدل‌های Focus و C_Max هیبریدی در این کشور ساخته شوند. یکی از دلایل انتقال تولیدات این کارخانه به مکزیک دستمزد پایین کار و هم چنین خطوط راه‌آهن و کشتیرانی مناسب عنوان شده است.

ford-assembly-line-6

کارخانه‌های دیگری مانند هوندا، نیسان، جنرال موتورز و فولکس‌واگن طرح‌هایی برای افزایش حضورشان در مکزیک دارند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا