مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

آخرین شرایط فروش نقدی سوزوکی گراند ویتارا فیس لیفت!

شرکت ایران خودرو اولین سری از خودروی کراس اوور سوزوکی گراند ویتارا فیس لیفت را بصورت فروش نقدی عرضه می‌کند. این خودرو با موتور 2/4 لیتری، پيشرانه ای قدرتمند و كم مصرف بوده که به سامانه زمانبندي متغير سوپاپ ها مجهز است. اين موتور پيشرفته با توليد 169 اسب بخار قدرت و 227 نيوتن متر گشتاور در کنار سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک چهار حالته قادر است گراند ويتارا را از دشوارترين شرايط و صعب العبورترين مسيرها به راحتي و با كمترين فشار عبور دهد. مصرف سوخت این مدل نيز قابل توجه است، به گونه اي كه مدل دنده دستي آن در بزرگراه تنها 7.6 ليتر بنزين در هر صد كيلومتر مصرف مي‌كند و مصرف سوخت آن در سيكل تركيبي (شهر و بزرگراه) تنها 8.9 ليتر در صد كيلومتر است.

براي کاهش صداهاي اضافي داخل اتاق، قطعات جدید به قسمت پایین درب های جلو و عقب اضافه شده و ضخامت شيشه ها نيز از 3.5 به 4 ميلي متر افزايش يافته است. کاهش 20 درصدی صدای داخل (حدود 2 دسیبل) از نتايج اين اقدامات به شمار مي رود. استفاده از محور متعادل کننده حرکت در موتور 2.4 ليتري جديد نيز باعث كاهش ارتعاش و صداي نامطلوب در داخل اتاق شده است.

در ادامه شرایط فروش نقدی این خودرو در ادامه آمده است.

 

786586

امید ایزد پناهی

کارشناس ارشد مهندسی مکانیک ...... "اگر بعد از پارک کردن خودرو به آن نگاه دوباره نمی اندازید، خودروی اشتباهی را مالک هستید!"

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. فروش نقدی گرند ویتارا عملا نمیشود نام نویسی کرد فقط عکس شرایط فروش ظاهر شده است

  2. رادیو ضبط خیلی علکی بروی سوزاکی ۹۶ نصب شده که همان هفته اول خراب شده و کسی (هیچ نمایندگی)زیر بار عتویض ویا تعمیر ان نمی رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا