مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

کدامیک از این SUVهای کوچک و خانوادگی ارزان قیمت را ترجیح می‌دهید؟

خرید خودروی جدید و تجربه رانندگی بهتر، برای خیلی از افراد جزء یکی از جذابترین قسمت‌های زندگی تلقی می‌شود. اما در مواقعی انتخاب خودرو باتوجه به نیازها کمی دشوار می‌شود به طوریکه عدم توجه کافی به این موضوع می‌تواند یک انتخاب اشتباه را رقم بزند. امروزه علاقه مردم به خودروهای شاسی‌بلند بسیار بیشتر از قبل شده و همین امر منجر به توجه ویژه خودروسازان به تولید محصولات متنوع‌تری در این حوزه شده است. در حال حاضر می‌توان طیف وسیعی از این خودروها را در قالب مینی SUV ها، شاسی بلندهای متوسط و بزرگ مشاهده کرد. گاهی پیش آمده افراد یک خودروی شاسی بلند بزرگ یا حتی متوسط را خریداری کرده اما چون بیشتر نیاز آنها در رفت و آمدهای روزانه در محیط شهری و پرترافیک خلاصه می‌شده، کمی از بابت ابعاد بزرگ، ارتفاع زیاد، اصطحلاک بالا، مصرف سوخت و مسائلی از این دست ابراز نارضایتی کرده‌اند. جالب است حتی مسئله پارک خودرو که هنگام خرید شاید اصلا جزء ملاک‌های آخر انتخاب هم به حساب نیاید، گاهی باعث آزرده خاطر شدن بسیار از رانندگان می‌شود.

با این اوصاف شاید تجزیه و تحلیل بهتر نیازها با محصولی که برای خرید مدنظر دارید، خیلی در انتخاب شما مفید واقع شود. اگر به دنبال یک خودروی شاسی بلند هستید و درعین حال ارتفاع مناسب، ابعاد کوچک و فضای داخلی جادار و نسبتا بزرگ هم مدنظر شماست، باید گفت محصولات متنوعی با این مشخصات تولید شده‌اند تا هم نیازهای درون شهری را پاسخگو باشند و هم اینکه هنگام مسافرت، حس خوب یک خودروی بزرگ و ایمن را به شما منتقل کنند. در این مطلب به سه خودرو با مشخصات گفته شده اشاره می‌شود که از لحاظ قیمتی هم در رده محصولات ارزان قیمت قرار می گیرند.

1- سیتروئن C4 کاکتوس

citreon-c4-yellow-car

این خودرو درکنار ظاهر بسیار خاص و جذابش، جزء یکی از کوچکترین و سبک وزن‌ترین شاسی بلندهای تولید شده است به طوریکه طول آن به 4157 میلی‌متر و ارتفاع از سطح زمین هم به 151 میلی‌متر می‌رسد. سیستم منحصر به فرد Airbump که برروی درب‌ها و همینطور گوشه‌های خودرو تعبیه شده، علاوه بر ایجاد ظاهر بیرونی متفاوت، به خوبی از بدنه آن در برابر خط و خش‌های جزئی، مخصوصا هنگام پارک، محافظت می‌کند. کابین کاکتوس از فضای مفید خوبی برخوردار شده و کیفیت رانندگی آن هم در سطح بالایی قرار دارد. این خودرو با دو پیشرانه، یکی سه سیلندر بنزینی و دیگری چهار سیلندر دیزلی به بازار فروش عرضه شده است. درکنار این موارد، گارانتی 6 ساله سیتروئن و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری رایگان در این دوره، تضمین خوبی برای خریداران به حساب می‌آید. سیتروئن کاکتوس در مدل پایه قیمتی در حدود 20 هزار دلار دارد.

2- رنو کپچر

dynamique_diamond_black_orange

شاید رنو کپچر با 4122 میلی‌متر طول و 200 میلی‌متر ارتفاع از سطح زمین، جمع و جورترین ابعاد و مناسب‌ترین ارتفاع را در بین رقبا به خودش اختصاص داده باشد. با این اوصاف فضای داخلی آن جادار است و به لطف استفاده از صندلی‌های تاشو، امکان مدیریت وسایل و تجهیزات زیاد و همینطور سرنشینان عقب را به خوبی در اختیار می‌گذارد. رنو کپچر با دو مدل پیشرانه سه و چهار سیلندر بنزینی تولید می‌شود که اولی به جعبه دنده دستی و دومی به مدل اتوماتیک دوکلاچه مجهز شده است. این خودرو 5 سال گارانتی دارد اما هزینه تعمیرات رایگان آن محدود به سه سال اول یا 45 هزار کیلومتر می‌شود. رنو برای مدل پایه کپچر قیمت فروش 17500 دلار را تعیین کرده است.

3- سوزوکی ویتارا

1472525742546

سوزوکی ویتارا از لحاظ ابعاد کمی بزرگتر از دو مدل دیگر نامبرده شده در بالا است. این خودرو 4175 میلی‌متر طول دارد ولی ارتفاع آن با 180 میلی‌متر تقریبا پایین محسوب می‌شود. این خودرو از لحاظ کیفیت رانندگی و هندلینگ در سطح بسیار خوبی قرار دارد و در مقایسه با کپچر و کاکتوس، یک سرو گردن بالاتر است. نسخه S توربو بنزینی با یک جعبه دنده اتوماتیک معمولی با اینکه قیمت نسبتا پایینی دارد، اما عملکرد فوق‌العاده‌ای را در اختیار می‌گذارد. فضای جادار مخصوصا در قسمت عقب خودرو و همینطور تنوع رنگ برای تریم داخلی از مزایای دیگر سوزوکی ویتارا می‌باشند. گارانتی این خودرو سه سال یا 100 هزار کیلومتر است و مدل پایه آن با قیمت 16500 دلار در بازار حضور دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مطمئنا سوزوکی ویتارا چون احساس مسئولیت بیشتری نسبت به مشتریهاش میکنه و البته گرانتر هم هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا