مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروی جدید DS یک خودروی سفارشی منحصر به فرد خواهد بود!

شرکت خودروسازی DS قصد دارد تا ابتکار عمل خود را در ساخت خودرویی منحصر به فرد با DS 5 Commande Speciale در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ به مشتریان خود نشان دهد.

بدنه این خودرو تقریبا بدون تغییر باقی مانده است اما نوع خاصی از رنگ بدنه که Stardust Black نامیده می‌شود به طور ویژه برای مشتریان خوش‌شانس طراحی شده است.

2016-ds-5-commande-speciale

رئیس بخش طراحی DS، تیری متروز می‌‌گوید “مشتریان می‌‌توانند تمامی بخش‌های داخلی DS خود را از چرم صندلی‌ها و داشبرد گرفته تا مواد استثنایی به‌کاررفته در کف‌پوش آن تغییر دهند. مشتریان می‌توانند با همکاری یک طراح رنگ مخصوص خود را برای بدنه خودرو بسازند. ما مشتاق دریافت ایده‌های خلاقانه هستیم.”

با تاکیدی ویژه برروی ظرافت و زیبایی، یک “پیچش استثنایی در چرم ناپای به کار رفته در خودرو وجود دارد” که بر روی محل استراحت دست برروی درب‌ها، قسمت پشت صندلی‌های عقب،‌ پنل درب‌ها و نشانگرهای خودرو،‌ به همراه چرم با ظاهری متالیک برروی قسمت‌های داخلی خودرو از جمله دستگیره درب‌ها، فرمان و سقف خودرو وجود دارد.

درون صندوق عقب خودرو و کف‌پوش آن گفته می‌شود که “از سختی و ضخامتی منحصر به فرد در صنعت اتومبیل استفاده شده است”. در این قسمت‌ها یک پارچه مخملی سبز الهام گرفته از کانسپت DS E-Tense به کار رفته است. دسته دنده خودرو نیز از جنس تیتانیوم است و با استفاده از پرینت سه بعدی و طراحی پارامتریک ساخته شده است. متاسفانه این کمپانی هنوز عکس‌هایی از داخل خودرو منتشر نکرده است.

DS 5 commande Speciale اولین خودروی منحصربه فرد این برند نیست. این خودروساز فرانسوی پیش‌تر سفارشاتی ویژه برای افراد مشهور و سیاست‌مداران انجام داده است، پروژه‌هایی که شامل خودروهای زره‌ای سفارشی مانند خودروی ساخته شده برای ژنرال دوگول و همکاری با خودروسازی چپرون بوده است.

 

 

فربد داودی

فربد داودی نویسنده و مترجم مطالب و اخبار حوزه خودرو در چرخان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا